Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [ 3975 ]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982] 
Demolar - Selvi Boylum Al Yazmalım
nota değil tab olucak yanlış yazmışım; nota doğru başladığın tondan bitirmişsin..


ozan kırarslan - 3.02.2012 01:19:12

Demolar - Selvi Boylum Al Yazmalım
notada eksikler var, birazda süsleseymişsin daha iyi olurmuş, eline sağlık..


ozan kırarslan - 3.02.2012 01:13:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  ver 2 - AKOR
ritim nedir arkadaşlar ?


ChesTers - 3.02.2012 01:09:44

Demolar - Another Lonely Day
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde TeaOnTue yazmıştı:
Aynen "ormantik" gibi sırf bu şarkıya yorum yapabilmek için koştura koştura üye oldum. o nasıl bir ses ya.eline,ağzına sağlık,harika olmuş.
Teşekkür ederim:) Sitede üye olmadan gezenler olduğunu ve onların demolara dikkat ettiklerini gerçekten bilmiyordum:) Hoş geldiniz.


biolab - 3.02.2012 01:00:17

Demolar - Another Lonely Day
Aynen "ormantik" gibi sırf bu şarkıya yorum yapabilmek için koştura koştura üye oldum. o nasıl bir ses ya.eline,ağzına sağlık,harika olmuş.


TeaOnTue - 3.02.2012 00:46:09

Demolar - Snn-Gitmeseydin
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde secretangel<3 yazmıştı:
arkadaşım öncelikle seçtiğin parçayı çok begendim ses tonun güzel ve çoğu parçayı rahatlıkla söyleyebilecek bi sesin var,şarkı söylerken sesin kayabilir bu çok doğal kimse mukemmel değildir sanatçılarda yaşayabiliyor bunu sakın kafana takma şarkı söyleye söyleye en aza indirirsin zaten bunu..akustık çalmişsın gitarının tonuda hoş fakat penayla değilde tırnaklarını uzatıpta çalmanı öneririm böylece çok daha hoş bi ses alırsın..kalından inceye geçerken iyisin lakın inceden kalına geçerken sesine biraz daha hakim olmalısın özellikle yabancı parçaları okursan bunu önlersin çünkü yabancı parçalarda kalından inceye geçişler ve inceden kalına geçişler daha fazla oluyor..ritim eşliğinde söylerken akorların yerlerini o an için şaşırabiliyoruz bunu için akor egzersizlerini öneririm kesmeli ritmin çok çok güzel :) tebrik ediyorum seni arkadaşım yolun açık olsun :))
Teşekkür ederim yorumun için ve önerilern için fakat şunlar var ben zaten peneasız çalıyorum çıplak elle bunu nye dayanarak söyledin anlayamadım :)) Söylediklernde hakılısn yabancı şarkıların inişleri çıkışları iyi ve bnu yaprsam çıkışlarmın düzelceğini biliorm fakat ben yabancı şarkı söylemeyi sevmiorm zaten amatr olarak kendi çapımda hobi olarak yapıorm daha ilersine gerek duymuorm ben sanatçı deilm çnk.. :) ama Ciddiye aldığın için ve yorum yapıp zaman ayırdığın içn tekrar teşekkr ederm arkadaşm..


Si41 - 3.02.2012 00:42:36

Demolar - Another Lonely Day
Saolun arkadaşlar:) Bu temiz bir kayıt değil açıkcası:) Sistemimi eve kuracak kadar zamanım olsun o zaman çok daha temiz bir kayıt koyarım hatta kendi bestelerimden bir tanesini bile koyabilirim:)

Ben Harper - Another Lonely Day diye aratırsan, Ultimate Guitar diye bir site var oradan akorlara bakabilirsiniz. Ayrıca youtube de bir kaç öğretici cover demo da mevcut bass tellerle çalınan ve biraz egzersiz yapmayı gerektiren bir şarkı çünkü. Sade ve harika:)


biolab - 3.02.2012 00:30:10

Demolar - Gitaroman - Elveda
Bu sesi kullanmazsan çooook yazık olur benden söylemesi


Efozaydin - 3.02.2012 00:13:33

Demolar - Another Lonely Day
süper olmuş :)
sırf bunu yazabilmek için üye oldum hea :D
tebrikler
(aslında notalarını/akorlarını da bulamadım paylaşsan fena olmaz)


ormantik - 3.02.2012 00:13:31

Anketler - En İyi Metal Grup Hangisi??
Bir MeTaLFaN olarak Metallica'yı koymaman gerçekten garip.


buz^_^prensesi - 3.02.2012 00:11:15

Demolar - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır
Çok iyi bu


sobe1076 - 3.02.2012 00:07:33

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
Sesin çok güzel,gitarın sesi de güzel :D Gitarın markası ne acaba?


sobe1076 - 3.02.2012 00:05:21

Sayfalar:  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [ 3975 ]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982] 

Anket
MaCnAiR soruyor:
F Notasını Basabiliyor Musunuz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.