|
|
Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
Abimi demeliyim bilmiyorum ama güzel sölemişsin bişi sorucam sesini nasıl inceltebiliosun belirli bi taktiği var mı ?
ŞevkeT. - 3.02.2012 23:55:22
|
|
Kardeşim öncelikle kendi besteni yapmışsın bu müthiş bişey.. Ve suan piyasadaki birçok şarkıdan güzel olmuş bence.. Sözleri başka bi güzel. Sesin zaten çok güzel.. Yalnız benim kulağıma ters gelen tek yer "tutuşuyor bedenimdeeeee" derken sonunda tiz çıkmışsın ama sanki boşlukta kalmış gibi geldi bana.. yani havada kalmış orası .. eleştri herzaman kendini geliştirmene yardımcı olur diyorum ve tekrar tebrik ediyorum..
mavez17 - 3.02.2012 23:52:33
|
Demolar - Mevsim Bahar
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: bu eski parçayı güzel yorumlamışssınız enstrümanlar çok güzel olmuş saksafon çok yakışmış emeginize sağlık başarılar dilerim.... Teşekkürler.
wellborn - 3.02.2012 23:26:37
|
Demolar - Yalandan da olsa
Cep telefonu bas amfisinin yakınındaydı, sanırım ondan. Teşekkürler..
wellborn - 3.02.2012 23:26:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne - AKOR
04 Temmuz 2010 Pazar tarihinde mnYq_quitar yazmıştı: 2 4 lük oluo aşağı yukarı yukarı ... şeklindemi ?
_gok_ - 3.02.2012 23:17:52
|
Demolar - Yalandan da olsa
bass çok abartılı cıkmasa süper ve ötesi puanım yinede 5 ;)
VendettaForV - 3.02.2012 23:13:54
|
|
kardeş iyi güzelde sesin cok az cıkıyo :/ mikrofonu bence gitara yakın değilde kendine yakın tut
VendettaForV - 3.02.2012 23:12:06
|
Demolar - Mevsim Bahar
bu eski parçayı güzel yorumlamışssınız enstrümanlar çok güzel olmuş saksafon çok yakışmış emeginize sağlık başarılar dilerim....
emrektunca - 3.02.2012 23:06:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Son Öpücük - AKOR
ya lüften çok acil arpeji ne bilen varsa sölesin
nothing463 - 3.02.2012 22:57:22
|
|
:)
bahti - 3.02.2012 22:46:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Son Öpücük - AKOR
şarkının arpeji ne peki??
nothing463 - 3.02.2012 22:45:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nirvana - Aero Zeppelin ver 2 - TAB
nasıl bir kulak bu helal sana
rojrock - 3.02.2012 22:24:58
|
|
|