Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [ 3965 ]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Dikenli Menzil  - TAB
hacı muhteşem olmuş ya helal olsun :)


eegeee - 4.02.2012 22:07:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Meczup  - AKOR
Bm7 yerine D olunca daha orjinal oluyor sanırım :)


gitarcibaskan - 4.02.2012 22:06:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
onur koç bu şarkıyı AAYKYAY ritmiyle çalıyo ama bazı yerlerde süsleme katıyo mesela şarkının şu kısmında " Diz çöktüren bir kadın var " uzatırken AAYKYAY ritmini 2. çalışında bu ritmin başındaki A 'yı Y yapıyo gayet güzel oluyo ben öyle çalıyorum denemenizi tabsiye ederim :)


NBurak Kuru - 4.02.2012 21:40:51

Güzel ama ağzını daha iyi kullansan daha güzel olur.


M.NiGhtMaREs - 4.02.2012 20:58:55

Muhteşem! Ne zaman Metal müzik ile ilgili bir şey izlesem, görsem, duysam neden Metal'i seçtiğimi anlıyorum!


M.NiGhtMaREs - 4.02.2012 20:53:25

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
Schecter Omen 6 Extreme


uyuzlord - 4.02.2012 20:51:50

Harika bir ses, Tebrik ediyorum, evet gitar yüzünden kayıdın kalitesi düşmüş ama sesin gerçekten çok iyi..


biolab - 4.02.2012 20:33:30

Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
Bravo güzel olmuş.


sobe1076 - 4.02.2012 20:28:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Biraz Ayrılık  - AKOR
emeğine sağlık çok güzel olmuş. ritmi de biraz süslerseniz süper oluyo :)


rzkvlk - 4.02.2012 20:18:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Ağladın Ya  - AKOR
Ritim Vals 2 .
Yani Aşağı - Aşağı - Yukarı - Aşağı - Yukarı .
Ellerine Sağlık Kardeşim Orjinaliyle Birebir Olmuş :)


By Elessar - 4.02.2012 19:45:07

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
versiyon çok farklı ve güzel olmuş fakat barış abinin dediği gibi biraz düz söylemişin..ama başarılı ağzına sağlık.
teşekkür ederim ibrahim


by_CEA - 4.02.2012 19:23:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 2 - AKOR
harika olmuş kardeşim emeğine sağlık ;)


melihkaratas - 4.02.2012 18:23:23

Sayfalar:  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [ 3965 ]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972] 

Anket
atelente soruyor:
Elektro Keman Size Göre ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.