Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun - AKOR
onur koç bu şarkıyı AAYKYAY ritmiyle çalıyo ama bazı yerlerde süsleme katıyo mesela şarkının şu kısmında " Diz çöktüren bir kadın var " uzatırken AAYKYAY ritmini 2. çalışında bu ritmin başındaki A 'yı Y yapıyo gayet güzel oluyo ben öyle çalıyorum denemenizi tabsiye ederim :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Ağladın Ya - AKOR
Ritim Vals 2 . Yani Aşağı - Aşağı - Yukarı - Aşağı - Yukarı . Ellerine Sağlık Kardeşim Orjinaliyle Birebir Olmuş :)
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: versiyon çok farklı ve güzel olmuş fakat barış abinin dediği gibi biraz düz söylemişin..ama başarılı ağzına sağlık.