Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [ 3959 ]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966] 
Demolar - Model - Pembe Mezarlık (Solo)
güzel olmuş ellerine sağlık..


smert62 - 5.02.2012 23:47:53

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
ses eğitimi yok bi de yanlış mıyım ? ya kotu bı amaçla falan da soylemıyorm amacım yol gosterecek bırılerıyle konusmak aksıne ve de gerçekten şarkılar keyifli


torbacısirin - 5.02.2012 23:33:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde yokedici yazmıştı:
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
beyler yanlış orjinali bende yakın zamanda paylaşıcam saygılar...
peki senin nasıl ve kaçıncı perdeden başlıyor?
mi 3. perdeden başlıyor sözlerle kulanılan powerchordlar geçişler solo hepsi var gönderdim editör sunmadı daha ama istersen sana gönderebilirm
gönderirsen sevinirim :)


yokedici - 5.02.2012 23:27:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
Ritmi nerenizle cıkarıyosunuz abi siz. İyice dinleyin ona göre yorum yapın.

Doğru ritim ' a-yay a-yay ayay ' dir. Bu ritmi ezberleyin videoyu acip bi kere izleyin anlarsınız dogru oldugunu.


Modell - 5.02.2012 23:21:22

Demolar - Uaral-Lamentos
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
abi sen ne yapmışsın böyle ya :)) hem ellerinin hem gitarın kalitesini dökmüşsün resmen :D mükemmel ötesi olmuş :)
teşekkür ederim yorumun için :)


yametal05 - 5.02.2012 23:09:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 5 - AKOR
bunu yazanda bayagi bir ucmus :)


Gitarci2834 - 5.02.2012 22:20:44

Demolar - Redd - Mutlu Olmak İçin
güzelmiş ya gitarın sesinin bu kadar iyi gelmesinn nedeni ne? ben de bi arkadaşmla kayıtlar yapıyorm bestelere falan da başladım ama bu tadı yakalıyamıyorz kayıtlarda bu tarz bi kayıt için bana neler gerekli olur biraz bilgilendirir misin ?


torbacısirin - 5.02.2012 22:18:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Erol Evgin - Sevdan Olmasa  ver 3 - AKOR
bu şarkının ritmi ne acaba


acemigitarist2 - 5.02.2012 21:54:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather  - TAB
slash'in çaldığını isteyen varsa yollarım


black_man99 - 5.02.2012 21:09:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde yokedici yazmıştı:
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
beyler yanlış orjinali bende yakın zamanda paylaşıcam saygılar...
peki senin nasıl ve kaçıncı perdeden başlıyor?
mi 3. perdeden başlıyor sözlerle kulanılan powerchordlar geçişler solo hepsi var gönderdim editör sunmadı daha ama istersen sana gönderebilirm


black_man99 - 5.02.2012 21:03:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Leyla İle Mecnun - Falan Filan  - AKOR
ritimi nasıl


ruhsuzprens - 5.02.2012 20:42:54

Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
çok begendim ;)
çok teşekkür ederim. beğendiğine sevindim :)


lügrun - 5.02.2012 19:57:10

Sayfalar:  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [ 3959 ]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966] 

Anket
demirkan94 soruyor:
Sizce Bu Grup İsimlerinden Hangisi Kulağa Hoş Geliyor ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.