Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [ 3952 ]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959] 
sitedeki 20-30 yaşındaki insanların kayıtlarından daha iyi olmuş;)


ozan kırarslan - 7.02.2012 01:37:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Aşk  - TAB
çok güzel olmuş tebrikler


Illuvia - 7.02.2012 01:21:48

Demolar - animal insticnt
gitarın akordu yok, ikincisi akorları tam basmıyorsun, ritmin metronomu aynı şekilde devam etmiyor. başarılar sesin iyi bu arada..


ozan kırarslan - 7.02.2012 01:18:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Eva Rivas - Apricot Stone  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Yıllar yıllar önce sen küçük bir çocukken
Annen sana söylemedi mi?
Dünyayı vahşileştiren sizlersiniz
Çoluk çocuk dinlemeden katleden,
Şimdiyse ihtiyacınız olan tek şey Allah'ın affı

Başkalarının sözüne aldanma , Annen bile olsa
Çünkü zamanında kendini bilmezlerin sözlerine aldırıp
Bu cennet vatanı Cehenneme çevirdiniz
Şimdiyse Kendi neşenizi kendiniz kaybettiniz....
ağlasanız yeri..
Yediğin Kayısı Da benim Cennet vatanımdan değil mi?

Şimdi o kayısı boğazında kalmadan bırak onu elinden
Çünkü anayurdum dediğin yer yıllar önce kaybettiğin cennet .
Sen cennetin meyvelerini hak etmiyorsun .
Sürünmelisin o Vatan dediğin Dağlarda
Evet kayısı çekirdeğim de çirkeflerin ellerinde değil Toprağın derinliklerinde kalmalı

O kuzey Yıldızını uzaklardan İzlemeyi bile hak etmiyorsun sen
Ve seni savaştan kimse kurtaramaz Savaşı başlatan sizlersiniz
Şiddetli dediğin rüzgarlar Katlettiğin insanların torunları
Ve isteseler seni Altederler . Ve senin yaptığın gibi
Annene tecavüz edip karnındaki bebeği deşerler

Senin ağacının kökü kurusun
Evim dediğin yerde katlettiğin insanların torunları yaşıyor
Geri dönemezsin
Çünkü zamanında kendini bilmezlerin sözlerine aldırıp
Bu cennet vatanı Cehenneme çevirdiniz .
Şimdi hiç birşey olmamış gibi dönemezsin özüne .
Sen sadece Soykırımcısın . Ve öyle kalacaksın Adımıza Leke sürmeye çalışan çirkef insan...


ezgi97 - 7.02.2012 01:03:13

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
07 Şubat 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
07 Şubat 2012 Salı tarihinde Arma yazmıştı:
Teşekür ederim :)
Yok tablarını bulmak değilde kendim çıkarmaktan yanayım.Mesela İgor Presnyakov'un çaldıgı nothing else matters'ı Eksiksiz bir şekilde çıkardım yakındır onuda koyarım :)
anladım ;)
bu arada cvp yazrken yorum yapan kişinin yorumun alt kısmında 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp yazarken karşındaki kişi de yazdığı yoruma karşılık yazdıgını bilir diger türlü anlaşılmaz kolay gelsin
Saol Teşekkür Ederim : )


Arma - 7.02.2012 00:32:51

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
07 Şubat 2012 Salı tarihinde Arma yazmıştı:
Teşekür ederim :)
Yok tablarını bulmak değilde kendim çıkarmaktan yanayım.Mesela İgor Presnyakov'un çaldıgı nothing else matters'ı Eksiksiz bir şekilde çıkardım yakındır onuda koyarım :)
anladım ;)
bu arada cvp yazrken yorum yapan kişinin yorumun alt kısmında 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp yazarken karşındaki kişi de yazdığı yoruma karşılık yazdıgını bilir diger türlü anlaşılmaz kolay gelsin


emrektunca - 7.02.2012 00:27:31

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
Teşekür ederim :)
Yok tablarını bulmak değilde kendim çıkarmaktan yanayım.Mesela İgor Presnyakov'un çaldıgı nothing else matters'ı Eksiksiz bir şekilde çıkardım yakındır onuda koyarım :)


Arma - 7.02.2012 00:25:16

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
kulaktan çıkarmış olman güzel gerçekten..
eksikler yanlıs yerler var eğer biraz araştırırsan tablarını bulup çalabilirsin
başarılar


emrektunca - 7.02.2012 00:17:17

Demolar - animal insticnt
guitar tuner diye bi akort programı var onu indirip mikrofonla akortunu yapabilirsin gitarda yenisin sanırım bazı akorları basarken tam basmamıssın cızırtılı olmus...
sesin gerçekten değişik ve güzel....telaffuz da güzel


emrektunca - 7.02.2012 00:14:34

wickwoody dogru soyluyor kesinlikle akort etmelisin
sesin de caldıgın tonun incesi..bu tondan veya bu akorlarla(yani değişik kombinasyonlarla basmayacaksan akorlara) pesten soylersen daha güzel olur başarılar dilerim


emrektunca - 7.02.2012 00:12:04

Demolar - bertuğ cemil ben hiç sevemem cover
çok iyi ya seslerin uyumu falan


torbacısirin - 7.02.2012 00:04:29

Demolar - animal insticnt
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde VendettaForV yazmıştı:
kayıt cihazını değiştir bence sesine yazık oluyo gitarına yazık oluyo sarkıda oldukca dogru telafuz edilmis bastan sonra 4/4lük girsende hep cok hos oluyo bence öylede deneyebilirsin
bence gitarımı akord etmeliyim sevgili VendettaForV


tangerinee - 7.02.2012 00:03:23

Sayfalar:  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [ 3952 ]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959] 

Anket
Lordrake* soruyor:
Size göre en zor elektro gitar tekniği hangisi?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.