Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [ 3956 ]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  ver 2 - AKOR
ritmi 4/4 lük
aayyay


ardıl - 6.02.2012 16:46:39

Demolar - Bora Duran - Gül Senin Tenin
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı:
bence bu ton sana kalın gelmiş,söylemekte zorlanmışsın gibi geldi bana ama çift ses gayet güzel olmuş,ben beğendim emeğine sağlık :)
Teşekkürler, zorlanarak söylemedimde sesim biraz kalın galiba :)


AloneGitarist - 6.02.2012 16:44:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Tual - Kasım  ver 2 - AKOR
abi bunu ritmi ne yazın ya


Gitarist1534 - 6.02.2012 16:37:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur  ver 7 - AKOR
27 Mayıs 2011 Cuma tarihinde inat965 yazmıştı:
bunun arpejini bilen varmı yhaa
Arpeji pimamim


soner366 - 6.02.2012 16:36:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Damien Rice - 9 Crimes  - AKOR
ritim olarak ne önerirsiniz acaba


heyl - 6.02.2012 16:32:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Çetin - Köle  - AKOR
La minör değil,La sadece


ercag39 - 6.02.2012 16:17:28

Demolar - taner - dün gece (cover)
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde frkn101 yazmıştı:
usta burnunda et gibi bi prblem var mı ?
yok da dandik mikrofonda anca bukadar dost yahu :) hani 2mp bi kamerayla 18 mp bi kamera aynı görüntüyü vermez ya, 18mp daha gerçekcidir hani...ben de kameranın mik. ile çektim anca bu kadar :) dandik yani :)


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:11:46

Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı:
akorlar tamamen doğru değil anladığm kadarıyla bi de çift ses daha iyisinz :)
bu eski bi kayıt :) biraz daha amator :) sağ olasın


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:09:28

Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı:
akorlar tamamen doğru değil anladığm kadarıyla bi de çift ses daha iyisinz :)
bu eski bi kayıt :) biraz daha amator :) sağ olasın


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:09:28

Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde gtrstokan yazmıştı:
DİNLEMELER SIFIR AMA 11 KİŞİ BEĞENDİ Bu nasıl oluyor.
çünkü dinlemeler sekmesi daha yeni eklendi fakat şarkı 2009un ortalarında eklenmiş :) o yüzdendir.


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:08:52

Demolar - Taner - Mevsimler Geçerken (Cover)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı:
abi su kayıtları nası ve neyle yapıyosnz ya güzel olmş yine ve yine ve yine :D
eyvallah :) pcde bulunan 1 Mic Boost özelliğini aç, mikrofonun alıcılığını arttırıyo, sesin daha net çıkar, gitarıda zaten pcye bağlamalısın ve en fazla böyle oluyo.


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:07:16

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.


rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:05:27

Sayfalar:  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [ 3956 ]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963] 

Anket
brsrd soruyor:
Castilla marka akustik gitar nasıl bir markadır?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.