|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe ver 2 - AKOR
ritmi 4/4 lük aayyay
ardıl - 6.02.2012 16:46:39
|
Demolar - Bora Duran - Gül Senin Tenin
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı: bence bu ton sana kalın gelmiş,söylemekte zorlanmışsın gibi geldi bana ama çift ses gayet güzel olmuş,ben beğendim emeğine sağlık :) Teşekkürler, zorlanarak söylemedimde sesim biraz kalın galiba :)
AloneGitarist - 6.02.2012 16:44:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tual - Kasım ver 2 - AKOR
abi bunu ritmi ne yazın ya
Gitarist1534 - 6.02.2012 16:37:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur ver 7 - AKOR
27 Mayıs 2011 Cuma tarihinde inat965 yazmıştı: bunun arpejini bilen varmı yhaa
Arpeji pimamim
soner366 - 6.02.2012 16:36:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Damien Rice - 9 Crimes - AKOR
ritim olarak ne önerirsiniz acaba
heyl - 6.02.2012 16:32:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Çetin - Köle - AKOR
La minör değil,La sadece
ercag39 - 6.02.2012 16:17:28
|
Demolar - taner - dün gece (cover)
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde frkn101 yazmıştı: usta burnunda et gibi bi prblem var mı ? yok da dandik mikrofonda anca bukadar dost yahu :) hani 2mp bi kamerayla 18 mp bi kamera aynı görüntüyü vermez ya, 18mp daha gerçekcidir hani...ben de kameranın mik. ile çektim anca bu kadar :) dandik yani :)
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:11:46
|
Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı: akorlar tamamen doğru değil anladığm kadarıyla bi de çift ses daha iyisinz :) bu eski bi kayıt :) biraz daha amator :) sağ olasın
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:09:28
|
Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı: akorlar tamamen doğru değil anladığm kadarıyla bi de çift ses daha iyisinz :) bu eski bi kayıt :) biraz daha amator :) sağ olasın
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:09:28
|
Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde gtrstokan yazmıştı: DİNLEMELER SIFIR AMA 11 KİŞİ BEĞENDİ Bu nasıl oluyor. çünkü dinlemeler sekmesi daha yeni eklendi fakat şarkı 2009un ortalarında eklenmiş :) o yüzdendir.
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:08:52
|
Demolar - Taner - Mevsimler Geçerken (Cover)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı: abi su kayıtları nası ve neyle yapıyosnz ya güzel olmş yine ve yine ve yine :D eyvallah :) pcde bulunan 1 Mic Boost özelliğini aç, mikrofonun alıcılığını arttırıyo, sesin daha net çıkar, gitarıda zaten pcye bağlamalısın ve en fazla böyle oluyo.
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:07:16
|
Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı: çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.
rockçı-gitarist - 6.02.2012 16:05:27
|
|
|