Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [ 3955 ]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962] 
Demolar - Halil Sezai - Olsun
Eyvallah


Rock And Rolll - 6.02.2012 19:11:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - TAB
2. solo pek olmamış ama üzerinde uğraşılırsa orjinal saksafon solosu çıkarılabilir


Do#5 - 6.02.2012 18:45:49

Demolar - Seksendört - Şimdi Hayat - Gitar Halit Aydın
detone falan yok Mrtnl iyi misin kardaş :D akustik61 helal kardaşş güzel !


Treble - 6.02.2012 18:35:26

Demolar - Model - Pembe Mezarlık (Solo)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde siyahlale yazmıştı:
güzel olmuş tebrikler :)
teşekkür ederim yorumlarınız için ;)


yametal05 - 6.02.2012 18:10:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İki Yabancı  - AKOR
akorlar doğru nakaratta p ima-mi arpej yapıcaz geri kalan yerlerde ise a ayay yani 3 4 lük ritimle çalıcaz bu kadar yoruma gerek yok


selim94 - 6.02.2012 18:04:13

Akor|Tab|Söz|Nota - İzel - Işıklı Yol  - AKOR
ritim ayykyay


Alkolika - 6.02.2012 17:52:12

Demolar - Halil Sezai - Olsun
panpa süper olmus emeğine sağlık verdim şukunu :D


gitarist_adam - 6.02.2012 17:29:34

Demolar - İşte Gidiyorum(Yorumlarınızı bekliyorum :) )
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde MeTa_08 yazmıştı:
Evet Klasik İbanez Gitar Bnce Güzel Çalıyosun Kardeşim Devamm.. :)
Teşekkür ederim sağolun :)


anil.can - 6.02.2012 17:26:54

Demolar - Model - Pembe Mezarlık (Solo)
güzel olmuş tebrikler :)


siyahlale - 6.02.2012 17:24:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Mete Akarsu - İyi Düşün Taşın  - TAB
eyvallah. :)


uqurcn - 6.02.2012 16:54:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
ritmi 8/8
a-yy a-yy ayay


ardıl - 6.02.2012 16:50:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
ritmi 4/4 lük
aayyay


ardıl - 6.02.2012 16:47:05

Sayfalar:  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [ 3955 ]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962] 

Anket
gnsbyrm16 soruyor:
Klasik Sonra Akustik, Akustikten Sonra Hangisi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.