Rock And Rolll - 6.02.2012 19:11:37
Do#5 - 6.02.2012 18:45:49
Treble - 6.02.2012 18:35:26
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde siyahlale yazmıştı:güzel olmuş tebrikler :)
yametal05 - 6.02.2012 18:10:33
selim94 - 6.02.2012 18:04:13
Alkolika - 6.02.2012 17:52:12
gitarist_adam - 6.02.2012 17:29:34
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde MeTa_08 yazmıştı:Evet Klasik İbanez Gitar Bnce Güzel Çalıyosun Kardeşim Devamm.. :)
anil.can - 6.02.2012 17:26:54
siyahlale - 6.02.2012 17:24:28
uqurcn - 6.02.2012 16:54:05
ardıl - 6.02.2012 16:50:36
ardıl - 6.02.2012 16:47:05