Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [ 3957 ]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964] 
çok beğendim,sesinde,yorumunda çok güzel yani genel olarak çok güzel olmuş :) emeğine sağlık :) devamını bekliyoruz ama :)


lügrun - 6.02.2012 16:04:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde dualityx yazmıştı:
sol# kürdi parçanın orjinasl gamıdır akorlar da Cm# - gm^# B-A-gm#diye devam eder şarkının orjianliye uzaktan yakından alakası yok uyduruk gaydırık iş yapmayın
canım kur bi site, bizde doğru akorları senden bakalım ;)


RivaLL - 6.02.2012 15:59:13

Demolar - cam parçası
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde bluemusıc yazmıştı:
oldukça profesyonel olmuş..
tarzı alışılmışın dışında değil.. kulağa hoş gelen bi tınısı var..
ve sözleri gerçkten güzel..
kısacası ben çook beğendimm . başarılarının devamını dilerimm.
çok teşekkürler sağolun...


berat vardarlı - 6.02.2012 15:40:09

pull offlar çok temiz çıkmış. metronom bir kaç derece daha düşük olabilirdi ama beğendim.


metal-ist - 6.02.2012 15:25:07

Demolar - cam parçası
oldukça profesyonel olmuş..
tarzı alışılmışın dışında değil.. kulağa hoş gelen bi tınısı var..
ve sözleri gerçkten güzel..
kısacası ben çook beğendimm . başarılarının devamını dilerimm.


bluemusıc - 6.02.2012 15:06:44

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
çok güzel olmuş yine lügrun tebrik ederim
tarzın cidden farklı
çok teşekkür ederim :) beğendiğine çok sevindim :)


lügrun - 6.02.2012 14:12:27

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
çok güzel olmuş yine lügrun tebrik ederim
tarzın cidden farklı


emrektunca - 6.02.2012 14:10:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boşver  - AKOR
geçiş F#m-D-Bm-C#m-Bm-F#m şeklinde sanırım.


l3lackkk - 6.02.2012 14:08:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
Yine yazı bekleriz kısmındaki G bana biraz yanlış geldi ama onun dışında çok güzel olmuş


miss0wiwi - 6.02.2012 14:04:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Avenged Sevenfold - So Far Away  - AKOR
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde James-root yazmıştı:
kopyala yapıştır....
Kör gözüne küfrettirme bana. Oraya kocaman alıntıdır yazmışım !


LetMeLoveYou - 6.02.2012 13:51:28

dinlemekten ve söylemekten en keyif aldığım şarkı..
ve gerçekten hakkı verilmiş şarkının..yorum gayet başarılı..'


bluemusıc - 6.02.2012 13:42:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur  ver 3 - AKOR
çok güzel. teşekkürler


Bitter-Sweet - 6.02.2012 13:36:55

Sayfalar:  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [ 3957 ]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964] 

Anket
batuhanbr soruyor:
İyi bir gitarist olmak için günde kaç saat çalışmak gerekir ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.