|
|
|
çok beğendim,sesinde,yorumunda çok güzel yani genel olarak çok güzel olmuş :) emeğine sağlık :) devamını bekliyoruz ama :)
lügrun - 6.02.2012 16:04:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde dualityx yazmıştı: sol# kürdi parçanın orjinasl gamıdır akorlar da Cm# - gm^# B-A-gm#diye devam eder şarkının orjianliye uzaktan yakından alakası yok uyduruk gaydırık iş yapmayın canım kur bi site, bizde doğru akorları senden bakalım ;)
RivaLL - 6.02.2012 15:59:13
|
Demolar - cam parçası
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde bluemusıc yazmıştı: oldukça profesyonel olmuş.. tarzı alışılmışın dışında değil.. kulağa hoş gelen bi tınısı var.. ve sözleri gerçkten güzel.. kısacası ben çook beğendimm . başarılarının devamını dilerimm. çok teşekkürler sağolun...
berat vardarlı - 6.02.2012 15:40:09
|
|
pull offlar çok temiz çıkmış. metronom bir kaç derece daha düşük olabilirdi ama beğendim.
metal-ist - 6.02.2012 15:25:07
|
Demolar - cam parçası
oldukça profesyonel olmuş.. tarzı alışılmışın dışında değil.. kulağa hoş gelen bi tınısı var.. ve sözleri gerçkten güzel.. kısacası ben çook beğendimm . başarılarının devamını dilerimm.
bluemusıc - 6.02.2012 15:06:44
|
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: çok güzel olmuş yine lügrun tebrik ederim tarzın cidden farklı çok teşekkür ederim :) beğendiğine çok sevindim :)
lügrun - 6.02.2012 14:12:27
|
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
çok güzel olmuş yine lügrun tebrik ederim tarzın cidden farklı
emrektunca - 6.02.2012 14:10:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boşver - AKOR
geçiş F#m-D-Bm-C#m-Bm-F#m şeklinde sanırım.
l3lackkk - 6.02.2012 14:08:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz - AKOR
Yine yazı bekleriz kısmındaki G bana biraz yanlış geldi ama onun dışında çok güzel olmuş
miss0wiwi - 6.02.2012 14:04:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Avenged Sevenfold - So Far Away - AKOR
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde James-root yazmıştı: kopyala yapıştır.... Kör gözüne küfrettirme bana. Oraya kocaman alıntıdır yazmışım !
LetMeLoveYou - 6.02.2012 13:51:28
|
dinlemekten ve söylemekten en keyif aldığım şarkı.. ve gerçekten hakkı verilmiş şarkının..yorum gayet başarılı..'
bluemusıc - 6.02.2012 13:42:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur ver 3 - AKOR
çok güzel. teşekkürler
Bitter-Sweet - 6.02.2012 13:36:55
|
|
|