Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [ 3958 ]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Deniz Üstü Köpürür  ver 2 - AKOR
akorlar kesinlikle orjinal kendi sesinize transpoze ederseniz göreceksiniz bi pede inişli benim tonum EM -G -AM -G- DM kulağına yüreğine sağlık kardeşim


milow - 6.02.2012 13:23:22

Değişik bir yorum olmuş.Bence başarılı :)


avenger04 - 6.02.2012 13:00:44

Demolar - Bora Duran - Gül Senin Tenin
bence bu ton sana kalın gelmiş,söylemekte zorlanmışsın gibi geldi bana ama çift ses gayet güzel olmuş,ben beğendim emeğine sağlık :)


lügrun - 6.02.2012 12:50:28

Demolar - Gördüğüme Sevindim
girişteki solo ve nakarat gayet güzel olmuş bence,ben beğendim,emeğine sağlık :)


lügrun - 6.02.2012 12:45:49

Demolar - Hayalet Sevgilim
senin tonunla,gitarın tonu çok farklı olmuş :( eğer gitarın tonu sana ince geliyosa bence transpoze etmelisin... ama yorumun güzel :)


lügrun - 6.02.2012 12:35:08

Demolar - Aşkınla Yandım-Sarp Apak
bu şarkının senkronizasyonu da tonu da gayet güzel olmuş ve güzel de yorumlamışsın,ben beğendim,ellerine sağlık :)


lügrun - 6.02.2012 12:31:51

Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
şarkı seçimi oldukça iyi, gitar biraz sıkıntılı olmuş sanırım, sesten çok anlamasamda kulağa sitedekilere göre oldukça iyi geliyor.başarılar..
çok teşekkür ederim


lügrun - 6.02.2012 11:55:00

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde parliament yazmıştı:
emegnze sağlk cok begendm..
çok teşekkür ederim


lügrun - 6.02.2012 11:53:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Uykusuz Her Gece  - AKOR
ay ay aay doğru ritim budur ama giriş hariç her yerde bu ritim ama girişte birazcık daha kendi çalma stilinize kalmış süsleyebilir yada basitleştirip tek vuruşlarlada söylebilirsiniz size kalmış ama tabiki akorlar yanlış sitedeki akorlara güvenmek yanlış bu yüzden kitaplar edinmeniz lazım...


selim94 - 6.02.2012 04:21:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Gerçeker - Senden Sonra  - AKOR
Teşekkürler.


wolf-77 - 6.02.2012 01:55:17

Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
şarkı seçimi oldukça iyi, gitar biraz sıkıntılı olmuş sanırım, sesten çok anlamasamda kulağa sitedekilere göre oldukça iyi geliyor.başarılar..


ozan kırarslan - 6.02.2012 00:41:43

Demolar - Bertuğ Cemil - Yandım Yandım (Taner)
akorlar tamamen doğru değil anladığm kadarıyla bi de çift ses daha iyisinz :)


torbacısirin - 6.02.2012 00:16:14

Sayfalar:  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [ 3958 ]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965] 

Anket
FurkanB soruyor:
Sizce Nickelback nasıl bir grup ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.