Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [ 3950 ]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957] 
Demolar - Seksendört - O Sensin - Gitar Halit Aydın
bence oldukça başarılı ama pena kullanıyosun sanırım onu daha rahat kullanmaya çalış biz onu burda hissediyoruz ama çalışma gerçekten iyi :)


tugay16 - 7.02.2012 17:57:13

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
çok başarılı


AHMETBALIK - 7.02.2012 17:38:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
süperrr


ELALI GÖZLER - 7.02.2012 17:35:23

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
helal olsun sevdiğim bir şarkıdır güzel olmus söyleseydin bide :)


Enkokorec - 7.02.2012 17:27:18

Demolar - İßrahim-Dön(Halil Sezai Paracıkoğlu)
İyi bi eleştiri istersen bi perküsyon aleti al ve ekoyu kıs ;) sesinide pes'ten yükselt ;)


caesz - 7.02.2012 17:17:24

Demolar - Ayıp Ettin
Sesin 10 numara.


caesz - 7.02.2012 17:11:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Aydilge - Geri Dönmem  - AKOR
nakarat Am F C G olacak.


bbuurrock - 7.02.2012 17:07:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde captain_90_48 yazmıştı:
lan şerefsiz daha kolayını yazsana pezevenk senın baban da anan da itmıs lan itogluıt
22 yaşında görünüyorsun ama zeka yaşın hiç tanımadığın bir insanın annesine babasına küfredecek kadar küçük. Belki annem babam yok benim ? Senin gibi bir insanın müzikle ne alakası olabilir ki ? Zaten banlanacaksın. Şimdi git de şu yazdığın cümleyi tekrardan oku ve utan.


LetMeLoveYou - 7.02.2012 16:54:43

Demolar - Ayıp Ettin
takdir ettim birader..


gitaristt38 - 7.02.2012 16:46:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman  - AKOR
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Çok iyi olmuş tebrikler..
teşekkürler, saolasın


leventkaan - 7.02.2012 16:42:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - kol dugmeleri  ver 2 - AKOR
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Buraqs 2011 yazmıştı:
Şarkı kafama takıldı şöyle baktım diğerleri hiçbir şeye benzemiyor. Bu süper olmuş hocam ellerine, kulağına sağlık. Kapo 3'e de çok fena yakışıyor. Süper...
eyvallah kardeşim saol


leventkaan - 7.02.2012 16:41:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ILoveMyGuitar yazmıştı:
arpejini biri söyleye bilir mi??
bence arpej: pimiaimi , ritim: A sus Y K YA Y A


furkannn - 7.02.2012 16:34:53

Sayfalar:  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [ 3950 ]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957] 

Anket
iphones soruyor:
En İyi Gitarist???







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.