Demolar - Seksendört - O Sensin - Gitar Halit Aydın
bence oldukça başarılı ama pena kullanıyosun sanırım onu daha rahat kullanmaya çalış biz onu burda hissediyoruz ama çalışma gerçekten iyi :)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde captain_90_48 yazmıştı: lan şerefsiz daha kolayını yazsana pezevenk senın baban da anan da itmıs lan itogluıt
22 yaşında görünüyorsun ama zeka yaşın hiç tanımadığın bir insanın annesine babasına küfredecek kadar küçük. Belki annem babam yok benim ? Senin gibi bir insanın müzikle ne alakası olabilir ki ? Zaten banlanacaksın. Şimdi git de şu yazdığın cümleyi tekrardan oku ve utan.
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Buraqs 2011 yazmıştı: Şarkı kafama takıldı şöyle baktım diğerleri hiçbir şeye benzemiyor. Bu süper olmuş hocam ellerine, kulağına sağlık. Kapo 3'e de çok fena yakışıyor. Süper...