|
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
eurovizyon şarkı yarışması o kadar da önemsenecek bir yarışma değil bence bütün ülkeler kendi kültürlerini göstermek için (reklam amaçlı) bu yarışamaya katılıyorlar ve bu yüzden çok ünlü sesler gitmiyor bu yarışmaya. maksat yarışmaya girmiş olmak zaten. eğer önemsenmiş olsaydı birçok ülke kendi ünlü sanatçılarını yollardı fakat ben hiç duymadım ünlü bir isim bu yarışmada. bence haksızlık değil sonuna kadar can bonomo nun arkasındayım kazansa da kaybetsede :)
quvenmGb - 8.02.2012 04:10:07
|
Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
1 ses pes söylesen götürürsün şarkıyı hocam. Çok hoş ses rengin.
AloneGitarist - 8.02.2012 03:31:49
|
Anketler - Hayko Cepkin
hayko cepkine hangi zihniyet sesi kötü diyebiliyor anlamıyorum
irayip - 8.02.2012 02:42:36
|
|
olmamıs dostum gir aynı şarkıyı bende söylemiştim demolarda bak
kripp - 8.02.2012 02:38:30
|
Demolar - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - Gitar Halit Aydın
cok temiz ve orjinal arpejiyle güzel bir demo olmuş... sesin de çok yakışmış tebrikler....
emrektunca - 8.02.2012 02:33:49
|
|
olmamış kolay bir şarkı değildir çalması da söylemesi de yine de emeğine sağlık
musica1987 - 8.02.2012 02:03:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Temmuz - Beyaz Gülüm ver 2 - AKOR
arkadaslar akorları bilmeyenler için; kapo 2den Em,F,Am akorları ile aynı tondan çalarsınız...
Bm=Am Fm=Em G=F
bettacı - 8.02.2012 02:00:17
|
Demolar - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - Gitar Halit Aydın
çok iyi olmuş kardesım agzına saglık
quitar_ibrahim - 8.02.2012 01:44:09
|
|
dalga geçiyordun sanırım :) bence şarkıyı bir kaç kez dinle ve dinlerken aynı zamandada sözler ve akor önünde olsun bir yandan da çal :) çok işine yarayacaktır :)
quvenmGb - 8.02.2012 01:20:48
|
Anketler - Gerçek Metalci Kimdir?
metali anlayanlar bana da anlatabilir mi
fridayman - 8.02.2012 00:23:15
|
07 Şubat 2012 Salı tarihinde SebebsizAşk yazmıştı: Kulagıma hoş geliyorr :)) tebrikler , dediğiniz gibi sadece küçük bir hata var nakaratın başında :) tesekkürler
DMT - 8.02.2012 00:07:37
|
07 Şubat 2012 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: sesinizin rengi cok guzel.tebrikler Cok tesekkür ederimm
DMT - 8.02.2012 00:06:59
|
|
|