|
|
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
Virus
@SUPERSONIC - 8.02.2012 18:22:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
Beyler bir önerim var size . Ritimlerini söyleyeceğimm :)
Burası Bolero Ritmiyle :)
Dm Am Dokunsalar Ağlayacaksın C Dm Ama Hiç Dokunmuyorlar Dm Am Biçare Bakan Gözlerin Bırak Kanasın C Dm Gücüne Gitsin Şarkılar
Dm Am Aklın ilk Göz Ağrısında C Dm Hatırlıyormu Seni Hala Dm Am Dikiş Tutmayan Bu Büyük Yara C Dm Bazı Geceler Kanıyor Hala..
-------------------------------
Diğer bolümleri Fog ritmiyle çalmanızı öneririm :) :)
Mc_Megas - 8.02.2012 18:15:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Şehit Bazı Günler - AKOR
bazı küçük hatalar var da en belırgını (cok anlatamıycam ısteyım su an ) Şarkı mimajor gamından calınıyor o sebepten Em olmaz doğal olarak , birde nakratın ıkıncı kısmında bır gecıs var e ile bitmesi mantılı degıl o sebepten orası B'dir orada sasırmıs olmalısın sanırım genel olrak fena degıl , tebrik ederim
/E5 Bazı günler çok mutsuzum Am(elktroda a5) Bazı günlerse huzursuz C(c5) D Bmaj7 Ama sen bilsen yine sonun yok E5 Belki yalnız savaşırım am(a5) Belki de yapayalnız bir ben C(c5) D Bmaj7 Tükeniyorum haberin yok
realyugi - 8.02.2012 18:06:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 4 - AKOR
arpej yanlış olmuş pimami + pima + da akor değişiomuş pardon :)
IKILEM - 8.02.2012 17:46:13
|
|
Özel Org Ve Saz Dersleri / İstanbul / Kadıköy (0216) 414 93 84 - 0546 623 57 23 www.enesmuzik.net
enesatl - 8.02.2012 17:41:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 4 - AKOR
güzel iyi hoş da arpeji yanlış demişiniz arpej şöyle olucak;
pimamiam + pima + yazdığım yerde as beklein :D
Emeğe Saygı...
IKILEM - 8.02.2012 17:40:12
|
|
Özel Org Ve Saz Dersleri / Kadıköy (0216) 414 93 84 - 0546 623 57 23 www.enesmuzik.net
enesatl - 8.02.2012 17:39:50
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
ağzına saglık dostum
bariscapt - 8.02.2012 17:29:24
|
Demolar - Snn-Gönül
Ağzına saglık.güzel yorum olmuş
bariscapt - 8.02.2012 17:28:17
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
Sevgiler benden :) ağzına saglık
bariscapt - 8.02.2012 17:26:16
|
Anketler - Gitarınızın Bir İsmi Varsa Bu Bir....
Abdullah :D
ßy_ßadıllı - 8.02.2012 17:17:21
|
Demolar - Seksendört - O Sensin - Gitar Halit Aydın
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde TaaNeR yazmıştı: çok iyi .bu studio kayıdı dmı dostum Telefonla ses kayıdı yapıp solo attım üzerine. Sololara biraz efekt verdim.
acoustic61 - 8.02.2012 17:15:30
|
|
|