Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3934]  [3935]  [3936]  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [ 3941 ]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948] 
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
Virus


@SUPERSONIC - 8.02.2012 18:22:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
Beyler bir önerim var size . Ritimlerini söyleyeceğimm :)

Burası Bolero Ritmiyle :)

Dm Am
Dokunsalar Ağlayacaksın
C Dm
Ama Hiç Dokunmuyorlar
Dm Am
Biçare Bakan Gözlerin Bırak Kanasın
C Dm
Gücüne Gitsin Şarkılar

Dm Am
Aklın ilk Göz Ağrısında
C Dm
Hatırlıyormu Seni Hala
Dm Am
Dikiş Tutmayan Bu Büyük Yara
C Dm
Bazı Geceler Kanıyor Hala..

-------------------------------

Diğer bolümleri Fog ritmiyle çalmanızı öneririm :) :)


Mc_Megas - 8.02.2012 18:15:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Şehit Bazı Günler  - AKOR
bazı küçük hatalar var da en belırgını (cok anlatamıycam ısteyım su an )
Şarkı mimajor gamından calınıyor o sebepten Em olmaz doğal olarak , birde nakratın ıkıncı kısmında bır gecıs var e ile bitmesi mantılı degıl o sebepten orası B'dir orada sasırmıs olmalısın sanırım genel olrak fena degıl , tebrik ederim


/E5
Bazı günler çok mutsuzum
Am(elktroda a5)
Bazı günlerse huzursuz
C(c5) D Bmaj7
Ama sen bilsen yine sonun yok
E5
Belki yalnız savaşırım
am(a5)
Belki de yapayalnız bir ben
C(c5) D Bmaj7
Tükeniyorum haberin yok


realyugi - 8.02.2012 18:06:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
arpej yanlış olmuş pimami + pima + da akor değişiomuş pardon :)


IKILEM - 8.02.2012 17:46:13

Özel Org Ve Saz Dersleri / İstanbul / Kadıköy (0216) 414 93 84 - 0546 623 57 23 www.enesmuzik.net


enesatl - 8.02.2012 17:41:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
güzel iyi hoş da arpeji yanlış demişiniz arpej şöyle olucak;

pimamiam + pima + yazdığım yerde as beklein :D


Emeğe Saygı...


IKILEM - 8.02.2012 17:40:12

Özel Org Ve Saz Dersleri / Kadıköy (0216) 414 93 84 - 0546 623 57 23 www.enesmuzik.net


enesatl - 8.02.2012 17:39:50

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
ağzına saglık dostum


bariscapt - 8.02.2012 17:29:24

Demolar - Snn-Gönül
Ağzına saglık.güzel yorum olmuş


bariscapt - 8.02.2012 17:28:17

Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
Sevgiler benden :) ağzına saglık


bariscapt - 8.02.2012 17:26:16

Anketler - Gitarınızın Bir İsmi Varsa Bu Bir....
Abdullah :D


ßy_ßadıllı - 8.02.2012 17:17:21

Demolar - Seksendört - O Sensin - Gitar Halit Aydın
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde TaaNeR yazmıştı:
çok iyi .bu studio kayıdı dmı dostum
Telefonla ses kayıdı yapıp solo attım üzerine. Sololara biraz efekt verdim.


acoustic61 - 8.02.2012 17:15:30

Sayfalar:  [3934]  [3935]  [3936]  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [ 3941 ]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948] 

Anket
barisakarsu1979 soruyor:
Hangisinin konserine gitmek isterdiniz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.