|
|
Demolar - Duman - Helal Olsun
Kardeşim çok eksiğin var ancak emeğine sağlık.
SeCReT.ArT - 9.02.2012 16:43:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Seni seviyorum ver 3 - AKOR
güzel olmuş aayyay şeklinde mi çalınıo ben yapınca oldu
seq393 - 9.02.2012 16:33:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - İşte Gidiyorum - TAB
coğu yer yanlış
freedom593 - 9.02.2012 16:30:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Dane Dane Benleri Var - AKOR
ellerine sağlık gayet güzel..
md-c - 9.02.2012 16:09:58
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde samet88 yazmıştı: taklit etmeye çalışmışsın gibi belkide tarzın sesin böyledir diycem ama gitmiyor ses başka şarkılarda dinlesek seni tanıma açısından iyi olurdu 20ye yakın başka şarkılar var daha hangi başka şarkılardan bahsediosn.. hem beni tanıman açısından iyi olurdu derken sanki juri üyesisinde öyle bi yarışmaya seçiosn gibi konşmşsn :) taklit falan yok ortada diğer şarkılarada bak ben kendi tarzımla söyledim.Yorum yapmak için yorum yapmışsın bence.. yanlışş..
Si41 - 9.02.2012 16:03:24
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
taklit etmeye çalışmışsın gibi belkide tarzın sesin böyledir diycem ama gitmiyor ses başka şarkılarda dinlesek seni tanıma açısından iyi olurdu
samet88 - 9.02.2012 15:59:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları ver 3 - AKOR
ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN HARİKA OLMUŞ.SAĞOLASIN.
md-c - 9.02.2012 15:57:41
|
|
boşver belkide ilk önce hafif türkçe müzikle başlamalısın sonuçta bu guns n roses parçası daha basit parçalar seç
samet88 - 9.02.2012 15:56:45
|
Demolar - grup 84- şimdi hayat
Çok başarılı olmuş kardeşim :D
avenger04 - 9.02.2012 15:41:06
|
Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
Ses tonun bu şarkıya gerçekten çok güzel gitmiş,hiç bir sıkıntı yok seste :D.Azcık gitarda sıkıntı gördüm o kadar :D
avenger04 - 9.02.2012 15:30:46
|
Demolar - Aşkınla Yandım-Sarp Apak
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı: bu şarkının senkronizasyonu da tonu da gayet güzel olmuş ve güzel de yorumlamışsın,ben beğendim,ellerine sağlık :) Çok teşekkür ederim kardeşim :D
avenger04 - 9.02.2012 15:29:07
|
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde _Echo_ yazmıştı: Sesin ve ritim pek uyumlu gitmemiş gibi gördüm ben :) Biraz daha çalışmalısın :) Sağol kardeşim :D.Ekipmanlar yetersiz,çubuk mikrofon falan :D
avenger04 - 9.02.2012 15:28:30
|
|
|