Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929]  [ 3930 ]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936]  [3937] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Olanlar Oldu Bana  - AKOR


Em F
Kendim anladım kimselere soramadım
G F E-7
Onu bulup sormak ister canım
Em F
Çare aradım aşkına doyamadım
G F E-7 (poz2)
Seni bulup kaçmak ister canım

F
Hayırsız ama düştüm ağına
C/G F E7
Olanlar oldu bana
F
Yalancı amma tadı da başka
C/G F E-9
Olanlar oldu bana

Am7 G
Zalim bilmiyor sabah olmuyor
F Dm E-9/E7
Derdim bitmiyor ah
Am7 G
Taştan mı sandın beni
F Dm E-9/E7
Ey(sen) Tanrım garibim, aldandın(X2)

Doğrusu budur istediğiniz tona transpoze edip calabilirsiniz, Akorlarla dilediğiniz gibi oynayın calarken sadece bir foruma bağlı kalmayın, iyi calısmalar ;)


MyThee - 10.02.2012 00:29:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Oluruna Bırak  - AKOR
21 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
21 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde esragtr yazmıştı:
Em7 yerine sadece Em daha hos sanki?
Farketmez =) Em7'nin bir kaç basılış şekli var aslında içinden bi tanesi güzel oluyor =)
Em nin kaç basılıs şekli var mı dedin hocam ? :) istediğin pozisyondan basarsın armoni bilgine kalmış, kendin 2 yerden basıyor olabilirsin :)


MyThee - 10.02.2012 00:21:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Oluruna Bırak  - AKOR
24 Mart 2011 Perşembe tarihinde melodyy yazmıştı:
beğendim, bence güzel olmuş :)
Em nin kaç basılıs şekli var mı dedin hocam ? :) istediğin pozisyondan basarsın armoni bilgine kalmış, kendin 2 yerden basıyor olabilirsin :)


MyThee - 10.02.2012 00:20:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Yan Sen  - AKOR
yansın bu dünya


gokhanyapar_ - 9.02.2012 23:50:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  ver 12 - TAB
eyvallah ama şöylede ola bilir

e
b
g
d 979 320 2 757 320 2 545 320 2
a
e


caltli - 9.02.2012 23:48:22

bence çok sevimli olmuş :D Beğendim tebrikler..


mavez17 - 9.02.2012 23:21:46

Anketler - Telvin Sanat: Yeni Stüdyomuz İçin Sizce En İyi Bateri Hangisi?
Dalgamı geçionuz kardeş gelmiş geçmiş en iyi davul pearl dır.


kurtcob - 9.02.2012 23:14:07

Demolar - Özhan-Zifiri
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Ugurluu yazmıştı:
gitari süper calmissin ! cok güzel söylemissin sarkiyi ...
abartılcak bısey yok ama tesekkur ederım =)


kilic - 9.02.2012 22:38:53

Anketler - Sizce Kurt Cobain İntiharmı Etti Yoksa Vuruldu mu?
Kurt Kobain'i tanımayanlar, kapat sen bilgisayarı kapat.Girme bidaha ne müzik dinle ne bu siteye gir.


MKaraburi - 9.02.2012 22:35:27

Anketler - Yüksek Sadakat'ın En Güzel Şarkısı ?
öyle bir şarkı yok.


MKaraburi - 9.02.2012 22:30:22

Anketler - Gitar ile ne yapmayı seviyorsunuz ?
bu nasıl bir sorma tarzıdır ki.?!


MKaraburi - 9.02.2012 22:28:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Kan Revan İçindeyim  - AKOR
Dm yerine E7 deneyin derim


erayyynn - 9.02.2012 22:21:25

Sayfalar:  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929]  [ 3930 ]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936]  [3937] 

Anket
metehantekin soruyor:
Kulağa En Hoş Gelen Akor ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.