|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Olanlar Oldu Bana - AKOR
Em F Kendim anladım kimselere soramadım G F E-7 Onu bulup sormak ister canım Em F Çare aradım aşkına doyamadım G F E-7 (poz2) Seni bulup kaçmak ister canım
F Hayırsız ama düştüm ağına C/G F E7 Olanlar oldu bana F Yalancı amma tadı da başka C/G F E-9 Olanlar oldu bana
Am7 G Zalim bilmiyor sabah olmuyor F Dm E-9/E7 Derdim bitmiyor ah Am7 G Taştan mı sandın beni F Dm E-9/E7 Ey(sen) Tanrım garibim, aldandın(X2)
Doğrusu budur istediğiniz tona transpoze edip calabilirsiniz, Akorlarla dilediğiniz gibi oynayın calarken sadece bir foruma bağlı kalmayın, iyi calısmalar ;)
MyThee - 10.02.2012 00:29:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Oluruna Bırak - AKOR
21 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
21 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde esragtr yazmıştı: Em7 yerine sadece Em daha hos sanki? Farketmez =) Em7'nin bir kaç basılış şekli var aslında içinden bi tanesi güzel oluyor =) Em nin kaç basılıs şekli var mı dedin hocam ? :) istediğin pozisyondan basarsın armoni bilgine kalmış, kendin 2 yerden basıyor olabilirsin :)
MyThee - 10.02.2012 00:21:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Oluruna Bırak - AKOR
24 Mart 2011 Perşembe tarihinde melodyy yazmıştı: beğendim, bence güzel olmuş :) Em nin kaç basılıs şekli var mı dedin hocam ? :) istediğin pozisyondan basarsın armoni bilgine kalmış, kendin 2 yerden basıyor olabilirsin :)
MyThee - 10.02.2012 00:20:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Yan Sen - AKOR
yansın bu dünya
gokhanyapar_ - 9.02.2012 23:50:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe ver 12 - TAB
eyvallah ama şöylede ola bilir
e b g d 979 320 2 757 320 2 545 320 2 a e
caltli - 9.02.2012 23:48:22
|
|
bence çok sevimli olmuş :D Beğendim tebrikler..
mavez17 - 9.02.2012 23:21:46
|
Anketler - Telvin Sanat: Yeni Stüdyomuz İçin Sizce En İyi Bateri Hangisi?
Dalgamı geçionuz kardeş gelmiş geçmiş en iyi davul pearl dır.
kurtcob - 9.02.2012 23:14:07
|
Demolar - Özhan-Zifiri
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Ugurluu yazmıştı: gitari süper calmissin ! cok güzel söylemissin sarkiyi ... abartılcak bısey yok ama tesekkur ederım =)
kilic - 9.02.2012 22:38:53
|
Anketler - Sizce Kurt Cobain İntiharmı Etti Yoksa Vuruldu mu?
Kurt Kobain'i tanımayanlar, kapat sen bilgisayarı kapat.Girme bidaha ne müzik dinle ne bu siteye gir.
MKaraburi - 9.02.2012 22:35:27
|
Anketler - Yüksek Sadakat'ın En Güzel Şarkısı ?
öyle bir şarkı yok.
MKaraburi - 9.02.2012 22:30:22
|
Anketler - Gitar ile ne yapmayı seviyorsunuz ?
bu nasıl bir sorma tarzıdır ki.?!
MKaraburi - 9.02.2012 22:28:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Kan Revan İçindeyim - AKOR
Dm yerine E7 deneyin derim
erayyynn - 9.02.2012 22:21:25
|
|
|