|
|
|
Teşekkürler :D
ßlueSouL - 10.02.2012 13:23:43
|
Teşekkürler kardeşim :)
ßlueSouL - 10.02.2012 13:22:47
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
hocam çok beğendim sesine sağlık bence bayağı iyi söylemişsin (: bazı yerlerde dalgalanmalar oluyor ee olsun o kadar da ;)
herepsilon - 10.02.2012 12:58:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Çareler Çaresiz ver 2 - AKOR
ya arkadaşlar adı yokmu ritmin ayayay ne yada AYKAPAT AYKAPAT AYAY ne bana açıklar mısın lütfen ?
crazyac - 10.02.2012 12:24:10
|
Demolar - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - Gitar Halit Aydın
Çok güzel tebrikler...
duman_anıl - 10.02.2012 12:14:51
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde 756 yazmıştı:
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Melisbaşak yazmıştı: doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım? günahını almak istemem ama torpil olabilir bir şekilde mümkün mü ya bu? katılıyorum bunca değerli sanatçımız varken.. bari profesyoneller çalıştırsa onu. yoksa geçen sennekinden de beter olabilir.. gençlere fırsat verilmeli bu yapılması gereken bişey elbette .ama en azından seneye çıkabilirdi belki de biraz daha tanınmasında yarar vardır ha.
Melisbaşak - 10.02.2012 12:13:58
|
|
bir yada iki ince tondan söylesen olacakmış...
duman_anıl - 10.02.2012 12:13:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - BenDeniz - Ağlayayım mı ver 2 - AKOR
başarılı
cck35 - 10.02.2012 11:59:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Ben Şarkımı Söylerken - TAB
aslında iyi denilebilir :)
yamy_sena - 10.02.2012 11:33:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak - TAB
yanlış olmuş
yamy_sena - 10.02.2012 11:22:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum - AKOR
Bm F# D (Em) F# şeklinde olacak nakarat hariç olan yerler. Em basarsanız güzel bir tını alırsınız
ufuli - 10.02.2012 11:06:18
|
Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde furkansarıaydın yazmıştı: katılıyrm ses iyi fakat gitar ölmüş :) Neye dayanarak söylüyorsunuz bende onu anlamıyorum :) eleştiriye açığım ama, şarkıyı kendi yorumumla gayet hoş çaldığımı düşünüyorum. Gitarda ne sorun buldunuzda kötü onu paylaşın bende eksiklerimi kapatayım.
Sonuçta 4 senedir gitar çalıyorum ve gitara bu kadar eleştiri almam düşündürüyor beni.
AloneGitarist - 10.02.2012 11:02:08
|
|
|