Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [ 3922 ]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Peker - Artık Sevmeyeceğim  ver 3 - TAB
kardeşim süper olmuş emeğine sağlık


goztepele - 11.02.2012 12:06:17

10 Şubat 2012 Cuma tarihinde FrvrAln yazmıştı:
Kardeşim sende gelecek görüyorum ama bu olmamış. Daha verimli çalışmanı tavsiye ederim. Günde 3 saat çalışarak ve bir hocadan hatalarını düzeltmesini isteyerek.
1 sene kursa gittim sonra bıraktım kendım gelıstırmeye calısıyorum malesef okadar vaktım yok universite hazırlığı dersler yoğun :/


ßlueSouL - 11.02.2012 11:42:01

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
kardeş çok güzel olmuş :D bide akorlarını versen :)


lCloSeRl - 11.02.2012 11:28:50

Demolar - adın bahardı
hoş olmuş tebrik ederim :)))


SebebsizAşk - 11.02.2012 11:16:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Buralardan Gitme  ver 3 - AKOR
orjinali bu


Si.BeMoL - 11.02.2012 08:39:47

Gitarlarda çuvallamşsın adamım bu şarkı zaten akorlarının çalınışı ve kurt ün sonlara doğru yırtınmasıyla bilinir.Sanırım böyle bişe bendede vardı bakalım o nasıl.


Ufuk/\/\ufuk - 11.02.2012 03:31:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Namus Belası  - TAB
çok iyi


tysonur - 11.02.2012 01:54:43

Demolar - Halil Sezai-İsyan
Kendin söylüyorsun herkesin kendi yorumu diye :) Benim yorumum bu arkadaşım ?


CoMeDie - 11.02.2012 01:47:57

kendimce bir "Nirvana - Where Did You Sleep Last Night" cover ı :)


néné - 11.02.2012 01:40:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Taşıyan - Doktor  ver 2 - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
katletmişsin güzelim parçayı akorlar komple yanlış bu şarkıyı dinlediğine eminmisin
Sen çaldığına emin ol dostum. Akorları doğru basarsan doğru sesleri çıkarabilirsin


gitarist1st - 11.02.2012 01:03:20

Demolar - İşte öyle bir şey
keyifli olmuş, abi söylerken biraz daha rahat olsan daha güzel olabilir gibi sesin bilmiyorm kayıtla alakalı bısı mı ?


torbacısirin - 11.02.2012 00:10:15

Demolar - Duman - Helal Olsun
inanın daha 1 hafta olmuştu bu kayıtı yaptığımda yenide kayıt henüz yeniyim.seste iyi olmayan bişeyler var bende biliyorum ama çözemedim.hazır presets leriniz varsa alabilirim


ata_gcl - 11.02.2012 00:06:38

Sayfalar:  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [ 3922 ]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929] 

Anket
Dr Yaban soruyor:
En İyi Yabancı Şarkıcı Kim Sizce ??










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.