|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Peker - Artık Sevmeyeceğim ver 3 - TAB
kardeşim süper olmuş emeğine sağlık
goztepele - 11.02.2012 12:06:17
|
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde FrvrAln yazmıştı: Kardeşim sende gelecek görüyorum ama bu olmamış. Daha verimli çalışmanı tavsiye ederim. Günde 3 saat çalışarak ve bir hocadan hatalarını düzeltmesini isteyerek. 1 sene kursa gittim sonra bıraktım kendım gelıstırmeye calısıyorum malesef okadar vaktım yok universite hazırlığı dersler yoğun :/
ßlueSouL - 11.02.2012 11:42:01
|
Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
kardeş çok güzel olmuş :D bide akorlarını versen :)
lCloSeRl - 11.02.2012 11:28:50
|
Demolar - adın bahardı
hoş olmuş tebrik ederim :)))
SebebsizAşk - 11.02.2012 11:16:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Buralardan Gitme ver 3 - AKOR
orjinali bu
Si.BeMoL - 11.02.2012 08:39:47
|
|
Gitarlarda çuvallamşsın adamım bu şarkı zaten akorlarının çalınışı ve kurt ün sonlara doğru yırtınmasıyla bilinir.Sanırım böyle bişe bendede vardı bakalım o nasıl.
Ufuk/\/\ufuk - 11.02.2012 03:31:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Namus Belası - TAB
çok iyi
tysonur - 11.02.2012 01:54:43
|
Demolar - Halil Sezai-İsyan
Kendin söylüyorsun herkesin kendi yorumu diye :) Benim yorumum bu arkadaşım ?
CoMeDie - 11.02.2012 01:47:57
|
|
kendimce bir "Nirvana - Where Did You Sleep Last Night" cover ı :)
néné - 11.02.2012 01:40:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Taşıyan - Doktor ver 2 - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde sigma_guitar yazmıştı: katletmişsin güzelim parçayı akorlar komple yanlış bu şarkıyı dinlediğine eminmisin Sen çaldığına emin ol dostum. Akorları doğru basarsan doğru sesleri çıkarabilirsin
gitarist1st - 11.02.2012 01:03:20
|
Demolar - İşte öyle bir şey
keyifli olmuş, abi söylerken biraz daha rahat olsan daha güzel olabilir gibi sesin bilmiyorm kayıtla alakalı bısı mı ?
torbacısirin - 11.02.2012 00:10:15
|
Demolar - Duman - Helal Olsun
inanın daha 1 hafta olmuştu bu kayıtı yaptığımda yenide kayıt henüz yeniyim.seste iyi olmayan bişeyler var bende biliyorum ama çözemedim.hazır presets leriniz varsa alabilirim
ata_gcl - 11.02.2012 00:06:38
|
|
|