|
|
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde 07050 yazmıştı: Ses çok güzel teşekkürler :)
lügrun - 10.02.2012 16:15:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive ver 3 - TAB
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gamze_kolay yazmıştı: Akıllılar Çalmayı Öğrninde Gelin Şarkıya Benzememesi İmkansız Senin Çalamadığın Beli Sedef Sende Gitar Çalmayı Öğren Sonra Yorum Yap Tamammı Ben Akustikte Çaldım Süper Oldu !!! ;D Aşağıya inmeye başlayınca kötü oluyo diğer yerler güzel hem yaşım 11 olabilir öle şeyler :D
TaRaK 53 - 10.02.2012 16:13:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde wakfi yazmıştı: ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ ŞUNUN AKORLARINI SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
PARDON ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ BUNUN RİTMİNİ SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
wakfi - 10.02.2012 15:49:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ ŞUNUN AKORLARINI SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
wakfi - 10.02.2012 15:48:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Ben Kimim ver 2 - TAB
inanılmaz :D
berkekolik1 - 10.02.2012 15:36:48
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
emğinize sağlık. gerçekten zor çalması :)
oyaoya - 10.02.2012 15:25:58
|
|
3 yıl oldu gitara başlayalı, 2 yıldır elektro gitar çalıyorum.
resoxx - 10.02.2012 14:40:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Bu Gece Son ver 3 - AKOR
o ne yaw :s
cck35 - 10.02.2012 14:22:47
|
Herkeze teşkkür ederim :)
1.si tabiki igorun verdiği tadı vermez :D 2.side İgorun çaldığı şekilde çok hoşuma gittiği için bu şekilde çalmak istedim istersen orjinalinide çalabilirim senin için :)
Arma - 10.02.2012 14:07:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anastacia - Everything Burns - AKOR
vuruşları nedir bunu arkadaşlar ???
onurr23 - 10.02.2012 14:00:38
|
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Şarkıyı aç en az 5 kez üstüne çal sesin nerden giriş yapıldğını çıkıldığını kafana oturttur ve gitarı abanarak değil nazikce vurar çal ayriyetten akustik gitarı elinle değil penayla çal. Zaten penayla calıyorum kayıt kötü telefon bu yinede sağol.
ßlueSouL - 10.02.2012 13:25:28
|
|
Teşekkürler dostum :)
ßlueSouL - 10.02.2012 13:24:12
|
|
|