|
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
sözlerde yanlışlık var kardeşim ama enstürmanlara lafım yok güzel olmuş eline sağlık :)
resoxx - 9.02.2012 22:16:27
|
Demolar - Duman - Helal Olsun
Emeğine sağlık çalış daha iyi olsun ama bu olmamış inan noalar doğru gibi duruyor ama şarkıya hiç hakim değilsin bi de kullandığın efekti kullanma rahatsız edici gerçekten..Başarılar kolay gelsin
mypektas - 9.02.2012 22:14:17
|
|
muhteşem olmuş :) eline sağlık :) ama orjinal daha iyi sanki? ;)
ferit09 - 9.02.2012 22:09:54
|
|
Ne kadarda çalabiliyo olsan İgor'un verdiği o tat çok başka :) Ama başarılı kardeşim,teşekkürler
MKaraburi - 9.02.2012 21:49:18
|
|
teşekkür ederim arkadaşlar :)
resoxx - 9.02.2012 21:47:51
|
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
akorlarını söylermisin ?
restavikos - 9.02.2012 21:45:49
|
|
Şarkıyı aç en az 5 kez üstüne çal sesin nerden giriş yapıldğını çıkıldığını kafana oturttur ve gitarı abanarak değil nazikce vurar çal ayriyetten akustik gitarı elinle değil penayla çal.
quitar_ibrahim - 9.02.2012 21:39:56
|
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
Ses çok güzel
07050 - 9.02.2012 21:39:55
|
|
Çalışman lazım biraz daha ama yinede fena değil
07050 - 9.02.2012 21:24:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor ver 8 - AKOR
ekleme yapıcam unutmuşum yazmayı ma çektikten sanra i war :) ;)
IKILEM - 9.02.2012 21:22:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor ver 8 - AKOR
ritimle çalmayın berbat oluo ama arpej pi(ma) siz diceksiniz ki şimdi bu nie "ma" yı paranteze aldı bu ikisi aynı anda çekilio ondan... emeğe saygı iyi çalmalar mı desem ki nese ... :D :D
IKILEM - 9.02.2012 21:21:59
|
|
eline sağlık baya hoş olmuş:)
R2n - 9.02.2012 21:13:26
|
|
|