Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3929]  [3930]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [ 3936 ]  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş  ver 3 - AKOR
Emeğinize sağlık öncelikle, naçizane görüşüm nakarat bölümünde Dm7 yerine tekrar Am7 çalınırsa daha doğru olacağı şeklinde. iyi çalışmalar..


eskimet - 9.02.2012 13:02:14

Demolar - Ogün Şanlısoy Saydım amatör demo
Bazı yerlerde detonelik var arkadaşm.ve kalın tellerinden birisinin akoru fena bozk çk rahatsz edio üzgnm :S ayrıca bu kayıt stüdyo kaydı olamaz imkansz yani stüdyo yazmışsın da oraya :) başarılar.


Si41 - 9.02.2012 12:40:35

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
bu şarkının yorumunu sizden dinlemiştik zaten daha önce oldukça başarılı alt yapı ilede renklenmiş emeğinize gitarınıza sesinize sağlık;)
Teşekkür ederm. :)


Si41 - 9.02.2012 12:21:00

Akor|Tab|Söz|Nota - K'naan - Waving Flag  - AKOR
güzel olmuş ama bu dünya kupası müziği sözler farklı , asıl K'naan - Waving Flag bu : http://www.youtube.com/watch?v=hMo9vNVkPOs


miss0wiwi - 9.02.2012 12:14:14

kusursuz eline sağlık kardeşim..güzel olmuş.


quitar_ibrahim - 9.02.2012 11:54:37

oraya Zeynep'i eklemeseydin dinlemezdim.


caesz - 9.02.2012 10:05:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer Örer - Mevsim Bahar  ver 4 - AKOR
eline sağlıkkk sessiz :D


nickimyokki - 9.02.2012 03:39:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Cezayir Menekşesi  ver 2 - AKOR
helal olsun


burak0109 - 9.02.2012 03:35:54

Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
Derslerimden vazgeçtim zaten
En iyi arkadaşımdan vazgeçmem eğer bir seçim yapmam istense gitarı seçerim orası ayrı
Sevgilimden vazgeçerim çünkü sevgili gelip geçici zaten beni sevse gitarıma karışmaz gibi düşünmek gerek :)
Uğraştığım spordan vazgeçerim çünkü gitarı çaldığımda spor yapmışken ki zindeliğimden daha fazla zinde oluyorum
ben hayatımı müziğe adamışım zaten bir tek müzik yeteneğim var bırakın onu bari kullanayım ben müzisyen oldum diye ülke bilim adamına muhtaç kalacak değil ya :)


quvenmGb - 9.02.2012 03:26:55

Demolar - Sinan-Sezenler olmuş..
arpejini ve solosunu yazarmısın yeniyim gitarda akorlarını basabiliyorum ritimle çaldım şarkıyı çok hoşuma gidiyor arpejle çok daha güzel olmuş eline gitarına ağzına sağlık :)


jarlexi07 - 9.02.2012 02:54:01

olsun da iyi gider sesinize yakışmış nacizhane düşüncem :)


sessiztranzpoze - 9.02.2012 02:42:42

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
bu şarkının yorumunu sizden dinlemiştik zaten daha önce oldukça başarılı alt yapı ilede renklenmiş emeğinize gitarınıza sesinize sağlık;)


sessiztranzpoze - 9.02.2012 02:28:46

Sayfalar:  [3929]  [3930]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [ 3936 ]  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943] 

Anket
Sharapova soruyor:
Duman grubunun vazgeçilmez üyesi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.