Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3922]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [ 3929 ]  [3930]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936] 
güzel olmuş kaç yıldır elektro çalıyorsunuz.?


smert62 - 10.02.2012 10:28:29

Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
katılıyrm ses iyi fakat gitar ölmüş :)


furkansarıaydın - 10.02.2012 09:22:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 4 - AKOR
nakaratta sanki F geçişi olmayınca daha iyi oluyo gibi


irayip - 10.02.2012 02:13:22

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
idare ederden coook ote olmus bence ozellikle sesin harika cok ufak detonelikler var ama sesinin rengi cok guzel bence dostum hemde cok guzel kullanmıssın sesini keyifle dinledim.tebrikler.


bariscapt - 10.02.2012 01:46:28

cok uzun calmisin dostum :D calis nothing 6.50 butun hepsini
calarsin ins zor sarkidir bu kadari basit sarkinin gerisi zor
calis basarilar sana


VendettaForV - 10.02.2012 01:44:48

Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde MyThee yazmıştı:
sesin iyi belki geliştirirsin orası sana kalmış ama gitar cok pasif ve vasat..
Bende tam tersini düşünüyorum aslında :) bu kanıya nereden vardınız?


AloneGitarist - 10.02.2012 01:30:25

Demolar - animal insticnt
kardeşim sesin çok güzel başarılar solistlik yap biyerlerde gitar çalmadan da çok iyi yerlere gelebilirsin..saygılar


mypektas - 10.02.2012 00:51:35

Demolar - grup 84- şimdi hayat
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde avenger04 yazmıştı:
Çok başarılı olmuş kardeşim :D
Sagolasin kardesim :)


cbr - 10.02.2012 00:46:09

Demolar - hakan-unutmamalı
vasat...


MyThee - 10.02.2012 00:35:24

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
idare eder iyi calısmalar


MyThee - 10.02.2012 00:34:42

Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
sesin iyi belki geliştirirsin orası sana kalmış ama gitar cok pasif ve vasat..


MyThee - 10.02.2012 00:33:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Arada Sırada  - AKOR
eksiklerin var yinede emeğine saglık ;) eksikleri de arkadaslar bulsun artık hep hazır hep hazır olmaz değil mi :)


MyThee - 10.02.2012 00:31:34

Sayfalar:  [3922]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [ 3929 ]  [3930]  [3931]  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936] 

Anket
TheDescrip soruyor:
En iyi grup sizce hangisi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.