|
|
güzel olmuş kaç yıldır elektro çalıyorsunuz.?
smert62 - 10.02.2012 10:28:29
|
Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
katılıyrm ses iyi fakat gitar ölmüş :)
furkansarıaydın - 10.02.2012 09:22:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin ver 4 - AKOR
nakaratta sanki F geçişi olmayınca daha iyi oluyo gibi
irayip - 10.02.2012 02:13:22
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
idare ederden coook ote olmus bence ozellikle sesin harika cok ufak detonelikler var ama sesinin rengi cok guzel bence dostum hemde cok guzel kullanmıssın sesini keyifle dinledim.tebrikler.
bariscapt - 10.02.2012 01:46:28
|
cok uzun calmisin dostum :D calis nothing 6.50 butun hepsini calarsin ins zor sarkidir bu kadari basit sarkinin gerisi zor calis basarilar sana
VendettaForV - 10.02.2012 01:44:48
|
Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde MyThee yazmıştı: sesin iyi belki geliştirirsin orası sana kalmış ama gitar cok pasif ve vasat.. Bende tam tersini düşünüyorum aslında :) bu kanıya nereden vardınız?
AloneGitarist - 10.02.2012 01:30:25
|
Demolar - animal insticnt
kardeşim sesin çok güzel başarılar solistlik yap biyerlerde gitar çalmadan da çok iyi yerlere gelebilirsin..saygılar
mypektas - 10.02.2012 00:51:35
|
Demolar - grup 84- şimdi hayat
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde avenger04 yazmıştı: Çok başarılı olmuş kardeşim :D Sagolasin kardesim :)
cbr - 10.02.2012 00:46:09
|
Demolar - hakan-unutmamalı
vasat...
MyThee - 10.02.2012 00:35:24
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
idare eder iyi calısmalar
MyThee - 10.02.2012 00:34:42
|
Demolar - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce
sesin iyi belki geliştirirsin orası sana kalmış ama gitar cok pasif ve vasat..
MyThee - 10.02.2012 00:33:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Arada Sırada - AKOR
eksiklerin var yinede emeğine saglık ;) eksikleri de arkadaslar bulsun artık hep hazır hep hazır olmaz değil mi :)
MyThee - 10.02.2012 00:31:34
|
|
|