Kardeşim sende gelecek görüyorum ama bu olmamış. Daha verimli çalışmanı tavsiye ederim. Günde 3 saat çalışarak ve bir hocadan hatalarını düzeltmesini isteyerek.
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan ver 3 - AKOR
bu ritim 8/8 lik ritimdir AYAY A YAYAYAY yani A(1,5 bekleme süresi)YAY A(1,5 bekleme süresi)YAYAYAY selim ışık'ın videosu var şurdan bakabilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=AQ-qqXqQ7bI&feature=related
Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan - SÖZ
Ay,heder oldum sancımla. diye bir söz yok. Alay eder oldum sancımla diyor. Usüllerini de al yanına nedir allasen? Hüzünlerini de al yanına diye devam ediyor.