Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [ 3923 ]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929]  [3930] 
Demolar - fırat tanış - yani
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde SebebsizAşk yazmıştı:
Hoşuma gitti :))
eyvallah :)


danyal1453 - 11.02.2012 00:01:13

Demolar - Yaşar - Aldanırım
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde torbacısirin yazmıştı:
http://www.youtube.com/watch?v=h43fSj6lnLk 4.40 da tonu hafif kaydırıyo arada denesen renk katabilir eline sağlık
bu şarkının tamamını hiç dinlemedim 2. kısmını da hiç söylemedim o yüzden eklemedim ama önerin için teşekkür ederim deniycem bunu :)


danyal1453 - 11.02.2012 00:00:45

Demolar - Yaşar - Aldanırım
http://www.youtube.com/watch?v=h43fSj6lnLk 4.40 da tonu hafif kaydırıyo arada denesen renk katabilir eline sağlık


torbacısirin - 10.02.2012 23:54:45

Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
iyi çalıyosunuz da vokalde biraz sıkıntı var gibi. birinizin sesi çoğu yerlerde diğerinin sesini örtüyo.bi de eklemeden geçmiyim 'ne zaman çağırsa kalbim' değil de ' ne zaman çalınsa kalbim' olsa daha iyi olurdu :) emeğinize sağlık


danyal1453 - 10.02.2012 23:46:01

Demolar - Halil Sezai-İsyan
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde CoMeDie yazmıştı:
Allah cezanı vermesin.. Müziği bırak hemen...
kardeşim madem sen daha iyiysen sen koy arkadas söylemiş herkesin kendi yorumu buraya sesi güzel olanlar demo koysa ayda 1 demo görürüz dimi :S bence güzel basarıların devamı kardesim


VendettaForV - 10.02.2012 23:45:31

Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde bodozarme yazmıştı:
tek ses söyleyin bence..çift ses öyle olmaz..elinize sağlık.
nasıl yani ?


torbacısirin - 10.02.2012 23:44:31

Demolar - Yaşar - Aldanırım
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde SebebsizAşk yazmıştı:
Emeğine sağlık kardeşş, zor olan kısım olmamıs gibi :)
nakarattan sonraki kısım heralde. evet bana da öyle geldi biraz fazla kastım ama artık olduğu kadar bi dahakine düzeltirim :) eyvallah


danyal1453 - 10.02.2012 23:42:22

Demolar - fırat tanış - yani
Hoşuma gitti :))


SebebsizAşk - 10.02.2012 23:40:30

Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
tek ses söyleyin bence..çift ses öyle olmaz..elinize sağlık.


bodozarme - 10.02.2012 23:39:58

Demolar - Yaşar - Aldanırım
Emeğine sağlık kardeşş, zor olan kısım olmamıs gibi :)


SebebsizAşk - 10.02.2012 23:39:40

Demolar - Halil Sezai-İsyan
bence çok iyi helal olsun kardeşim


baryur - 10.02.2012 23:35:48

Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
ya su darbuka kısmı ıstemeden oldu kusura bakmayn :)


torbacısirin - 10.02.2012 23:16:45

Sayfalar:  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [ 3923 ]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928]  [3929]  [3930] 

Anket
Nisa Deniz soruyor:
En İyi Amator Rap'ci Sizce Kim?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.