|
|
Demolar - fırat tanış - yani
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde SebebsizAşk yazmıştı: Hoşuma gitti :)) eyvallah :)
danyal1453 - 11.02.2012 00:01:13
|
Demolar - Yaşar - Aldanırım
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde torbacısirin yazmıştı: http://www.youtube.com/watch?v=h43fSj6lnLk 4.40 da tonu hafif kaydırıyo arada denesen renk katabilir eline sağlık bu şarkının tamamını hiç dinlemedim 2. kısmını da hiç söylemedim o yüzden eklemedim ama önerin için teşekkür ederim deniycem bunu :)
danyal1453 - 11.02.2012 00:00:45
|
Demolar - Yaşar - Aldanırım
http://www.youtube.com/watch?v=h43fSj6lnLk 4.40 da tonu hafif kaydırıyo arada denesen renk katabilir eline sağlık
torbacısirin - 10.02.2012 23:54:45
|
Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
iyi çalıyosunuz da vokalde biraz sıkıntı var gibi. birinizin sesi çoğu yerlerde diğerinin sesini örtüyo.bi de eklemeden geçmiyim 'ne zaman çağırsa kalbim' değil de ' ne zaman çalınsa kalbim' olsa daha iyi olurdu :) emeğinize sağlık
danyal1453 - 10.02.2012 23:46:01
|
Demolar - Halil Sezai-İsyan
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde CoMeDie yazmıştı: Allah cezanı vermesin.. Müziği bırak hemen... kardeşim madem sen daha iyiysen sen koy arkadas söylemiş herkesin kendi yorumu buraya sesi güzel olanlar demo koysa ayda 1 demo görürüz dimi :S bence güzel basarıların devamı kardesim
VendettaForV - 10.02.2012 23:45:31
|
Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde bodozarme yazmıştı: tek ses söyleyin bence..çift ses öyle olmaz..elinize sağlık. nasıl yani ?
torbacısirin - 10.02.2012 23:44:31
|
Demolar - Yaşar - Aldanırım
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde SebebsizAşk yazmıştı: Emeğine sağlık kardeşş, zor olan kısım olmamıs gibi :) nakarattan sonraki kısım heralde. evet bana da öyle geldi biraz fazla kastım ama artık olduğu kadar bi dahakine düzeltirim :) eyvallah
danyal1453 - 10.02.2012 23:42:22
|
Demolar - fırat tanış - yani
Hoşuma gitti :))
SebebsizAşk - 10.02.2012 23:40:30
|
Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
tek ses söyleyin bence..çift ses öyle olmaz..elinize sağlık.
bodozarme - 10.02.2012 23:39:58
|
Demolar - Yaşar - Aldanırım
Emeğine sağlık kardeşş, zor olan kısım olmamıs gibi :)
SebebsizAşk - 10.02.2012 23:39:40
|
Demolar - Halil Sezai-İsyan
bence çok iyi helal olsun kardeşim
baryur - 10.02.2012 23:35:48
|
Demolar - Grıpın Bes / Utku&Gunes
ya su darbuka kısmı ıstemeden oldu kusura bakmayn :)
torbacısirin - 10.02.2012 23:16:45
|
|
|