Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [ 3918 ]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [3923]  [3924]  [3925] 
Demolar - Teoman - Kıskançlık (Serdar Can)
Cool Edit Pro 2.1


chosenwar - 12.02.2012 03:04:15

Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
gırıste rıtım gıtmese daha ıyı olablr mı ? /gayet ıyı


torbacısirin - 12.02.2012 01:32:05

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde torbacısirin yazmıştı:
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.
ya bizm saglam kayit cihazmz yok ama yakin zamanda geliyoruz sarkilarimzla siz kaydı nasıl yapıyosunuz? kullanılan cihazlar maliyeti vs.
gitarında fişmen olsun yeter, gitarın sesinin iyi çıkması için :) bilgisayardan çok fazla kalite elde edemezsin. bi amfi ve bi mikrofon biraz ses kalitesini arttırabilir.

fişmen + pedal + mikrofon

kullandıklarım bu :) + bi anfim yok.
bi demo attik baslangic olarak
ya mesaj olayinn mantigini cozemedm yazdim mi yazmadim mi emin olamaynca 2 kere attm


torbacısirin - 12.02.2012 01:18:44

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde torbacısirin yazmıştı:
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.
ya bizm saglam kayit cihazmz yok ama yakin zamanda geliyoruz sarkilarimzla siz kaydı nasıl yapıyosunuz? kullanılan cihazlar maliyeti vs.
gitarında fişmen olsun yeter, gitarın sesinin iyi çıkması için :) bilgisayardan çok fazla kalite elde edemezsin. bi amfi ve bi mikrofon biraz ses kalitesini arttırabilir.

fişmen + pedal + mikrofon

kullandıklarım bu :) + bi anfim yok.
bi demo attik baslangic olarak


torbacısirin - 12.02.2012 01:12:13

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön
Hepinize çok teşekkür ederim.. Çok iyi olmasada idare ediyorum işte :P


mavez17 - 12.02.2012 01:09:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
arpejini verirmisiniz ? ( = lüfteeeen = )


yaarennn - 12.02.2012 00:17:52

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde torbacısirin yazmıştı:
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.
ya bizm saglam kayit cihazmz yok ama yakin zamanda geliyoruz sarkilarimzla siz kaydı nasıl yapıyosunuz? kullanılan cihazlar maliyeti vs.
gitarında fişmen olsun yeter, gitarın sesinin iyi çıkması için :) bilgisayardan çok fazla kalite elde edemezsin. bi amfi ve bi mikrofon biraz ses kalitesini arttırabilir.

fişmen + pedal + mikrofon

kullandıklarım bu :) + bi anfim yok.
bı demo attık bu arada


ums8858 - 11.02.2012 23:49:08

Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde torbacısirin yazmıştı:
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum.
ya bizm saglam kayit cihazmz yok ama yakin zamanda geliyoruz sarkilarimzla siz kaydı nasıl yapıyosunuz? kullanılan cihazlar maliyeti vs.
gitarında fişmen olsun yeter, gitarın sesinin iyi çıkması için :) bilgisayardan çok fazla kalite elde edemezsin. bi amfi ve bi mikrofon biraz ses kalitesini arttırabilir.

fişmen + pedal + mikrofon

kullandıklarım bu :) + bi anfim yok.


rockçı-gitarist - 11.02.2012 23:45:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  - AKOR
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde dipsoman yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde vedat09 yazmıştı:
29 Mayıs 2008 Perşembe tarihinde dipsoman yazmıştı:
bence alakası yok buyrun bide burdan yakın   "cm7", "f", "gm" orjinali budur..
gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür Noıt:gadavra83 den özür diliyorum yanlış yoruma cevap verdim..
vedat09 gitar çalmayı öğren diye bana dediysen şayet şarkıyı açıp "kulaklarınla" dinlemeni öneririm. cm7-f-gm bu şarkının tonudur.
http://www.akormerkezi.com/emre-altug-yani-ver-2-akor_sarki-jfflf.html


dipsoman - 11.02.2012 23:36:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  - AKOR
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde vedat09 yazmıştı:
29 Mayıs 2008 Perşembe tarihinde dipsoman yazmıştı:
bence alakası yok buyrun bide burdan yakın   "cm7", "f", "gm" orjinali budur..
gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür Noıt:gadavra83 den özür diliyorum yanlış yoruma cevap verdim..
vedat09 gitar çalmayı öğren diye bana dediysen şayet şarkıyı açıp "kulaklarınla" dinlemeni öneririm. cm7-f-gm bu şarkının tonudur.


dipsoman - 11.02.2012 23:28:56

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ramazangun yazmıştı:
Tebrik ederim, çok başarılı olmuş. :)
çok teşekkür ettim sagol begenmene sevindim :D


emrektunca - 11.02.2012 23:16:45

Anketler - Davut Güloğlu'nun Hayko Cepkin Hakkındaki Maymuna Benziyor Yorumu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
10 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde TaNeM Su yazmıştı:
27 Temmuz 2011 Çarşamba tarihinde metallica james yazmıştı:
Hayko'nun sıçtığı bok olamaz
aynen öyle :)
Hepiiiiimiiizzzzz Haykoooyuuuzzzzzz oooo yeeeeeaaaaa


Ufuk/\/\ufuk - 11.02.2012 22:43:52

Sayfalar:  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [ 3918 ]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [3923]  [3924]  [3925] 

Anket
cengocass soruyor:
Pink Floyd'un en sevdiğiniz şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.