|
|
Demolar - Kaan Arslantaş - Ele İnat
iyi hoş olmuşta gitarı bi akortlasaydın:S
kemanist- - 12.02.2012 17:20:09
|
Demolar - güneşimi kaybettim
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde quvenmGb yazmıştı: yüreğine sağlık güzel olmuş :) teşekkür ederim:)
kemanist- - 12.02.2012 17:07:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - 4X4 - Arada Bir - AKOR
sağolun, teşekkür ederim :)
desadd - 12.02.2012 16:26:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Söyleme - AKOR
teşekkür ederim arkadaşlar, evet F olabilir, kusura bakmayınız.
desadd - 12.02.2012 16:26:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Başıbozuk - Karanlıkta - AKOR
Ben teşekkür ederim, solosunu da çalabiliyorduk ama zamanım olmadığı için yazamıyorum kusura bakmayın, malüm baya vakit alıyor. Açılmayan kavanoz'u da inşallah bir daha sefere çıkarırım. teşekkürler tekrar.
desadd - 12.02.2012 16:25:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde wakfi yazmıştı:
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde wakfi yazmıştı: ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ ŞUNUN AKORLARINI SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
PARDON ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ BUNUN RİTMİNİ SÖYLERMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
bu şarkı bir gitar şarkısı değil akustik bir orkestra çalıyor bunu gitarla soloda sesleri taklit ediyor gibi bisi oluyor
ahrimen21 - 12.02.2012 16:16:26
|
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı:
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım?? birçok şekilde blues yapılabilir. fender gitar alıp herhangi bir blues amfisiyle de blues yapabilirsin. ibanez'in geniş ton karakteristiğine sahip bir gitarıyla kaliteli bir processor kullanıp da blues yapabilirsin. kullandığın gitarı söylersen daha iyi olur. Evet haklısın. Yamaha RGX 121 ZL HSH dizilimde. Anfimde fender mustang 1 ne yapmam gerekir. Teşekkürler. amfi fena değil gibi.içinde fenderin kallavi blues,classic rock amfilerinin modeller'ı var.gitar da yumuşak tonlara gelebilen bir gitar aslında. uygun ayarlarla blues yapmaman için hiçbir sebep yok bence.eğer memnun değilim diyorsan bence ilk yapman gereken gitarı değiştirmek olmalı. yok eğer gitar kalsın diyorsan üstüne blues pedalı koyabilirsin ama ne derece bir sonuç elde edersin onu bilemem. Benim anfimde blues efektleri mi var onu anlamadım..Aslında evet ama galiba bende ayarları bilmediğimden beceremedim.. preset kısmının yanında amfi modelleri var. orada bassman ve twin reverb amfileri blues için birebir. mesela hafif bir gain verip, twin reverb modelini seçip treble ve bass ayarlarını orta kararda bırakırsan güzel blues tonları elde edeceğini düşünüyorum, özellikle 4. veya 5. manyetik pozisyonunda iyi sonuç verecektir. amfinin ses kayıtlarına baktım gayet hoş tonları var.
paul_gilbert - 12.02.2012 15:51:09
|
Demolar - Kaan Arslantaş - Ele İnat
10 saniyeden sonra başlıyor. :)
Kaan Arslantaş - 12.02.2012 15:49:28
|
Demolar - Müsade
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Yahu eren kardeş beste sana aitse şu yazdığın gitarlara bak?Allah aşkına Metallica nothing else matters ı dinle ne bileyim şukadar yorum yapıp beğenen insanlara bakıyorumda arkadaşlar?Siz müzik özürlüsü falan mısınız he? Buna şarkı mı beste mi diyosunuz ?Eren kardeş hani amatörsün vs de şu çalınan ritimlere bak abi ya benim kulakta var bi ineklik yada hakikaten bu yorumları yapanlar bu kayıtları alkol alıpta dinliyor.Ritime bak yaaa satarımmm bal satarııım ustam ölmüşş ben sataarııımmm:S Birader ritim bir şarkının herşeyidir tamam mı 3-5 gitarda akorları gezip hebele hübele yi zirilyonlarca insan bu güne kadar yaptı zaten. Anathema,scorpions bu gruplardan feyz al biraz.Al ekliyorum bitane benim kıytırık demolardan bir ritim melodiyle nasıl bütünleşir varyasyonları nasıl olmalıdır fikir sahibi ol.Çıkın abi şu kafadan delirtmeyin insanı dın dırı dın dın HAAA HÜÜ HEEEEE Eeee ? Başkaa ?Başka bişey yok Hayal kırıklığına uğramak istemiyorum daha iyi şeyler yapın +Bu şarkı şeye benzemiş Nurettin Rençber-Vakti geldi ayrılğın'a Metallica gibi dünya çapında bi gruba ben yorum yapsam da bişey farketmez hani benim de pek beğenmediğim bi grup olmakla milyonlarca hayranı bulunan bir grup. Saygı göstermek lazım aslında herkes her müzikten hoşlanmaz :) Benim de zaten yabancı müzik dinlediğim yoktur ezber yeteneği zayıf birisiyimdir hep kağıttan okurum ezberimde 1-2 şarkıdan fazlası yoktur. Şarkıyı da dinledim fena değil aslında nesini beğenmedin tam olarak anlayamadım :)
erengny550 - 12.02.2012 15:30:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Git ver 2 - AKOR
kapo 4 orjinal tonu olabilir ama bu sefer de ses yetmiyor çıkmak için.şu akorları yazan arkadaş da zaten bunun orjinal tondan olmadığını biliyor, neyi ispat etmeye çalışıyorsunuz anlamadım ki.
genghiskhan59 - 12.02.2012 15:10:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim ver 2 - AKOR
bence çok güzel eline sağlık
вяку αη∂ яσ¢к - 12.02.2012 15:02:03
|
Demolar - Halil Sezai - Olsun
10. dinleyişim bıkmadan dinliyorum helal olsun :)
umuricoz - 12.02.2012 14:34:49
|
|
|