Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [ 3910 ]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917] 
Demolar - R.Kelly-I Believe I Can Fly
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde tutku eren yazmıştı:
çok güzel bi şarkı :)çok güzel olmuşş Emre x)
teşekkür ederim Tutku x)
begenmene sevindim gibi :P
gibii _? Hıhh :))


tutku eren - 13.02.2012 15:48:02

Demolar - hakan-unutmamalı
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde MyThee yazmıştı:
vasat...
zor şarkı


batu2318 - 13.02.2012 15:32:41

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Çok güzel. ağzına sağlık.


gtrstokan - 13.02.2012 15:22:32

Demolar - Kaan Arslantaş - Ele İnat
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Kaan Arslantaş yazmıştı:
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde kemanist- yazmıştı:
iyi hoş olmuşta gitarı bi akortlasaydın:S
2 sene oldu bu kayıtı alalı :)
anlıyorum:)


kemanist- - 13.02.2012 15:22:19

Demolar - Grup 84 - Azap
tebrıkler guzel olmuss....


zech - 13.02.2012 14:43:45

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
çok beğendim ondan korktum sanırım :)
:D korkulacak bi şarkı değil
umuyorum sadece :)) bu hafta olcak sanırım bakalım korktuğum kadar olcakmı görcem :)
bareli akorları basabiliryorsan kolaylıkla yaparsın. giriş kısmı zor gelebilir onu ben de doğaçlama yapıyorum


by_CEA - 13.02.2012 14:21:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kör Bıçak  - AKOR
Fm
Bir gün oldu bir gün daha
C
Bir günahti hergün daha
A#m
Bir gün akti gözyaslarim
C
Durmadi durmadi
Fm
Yemin olsun bir gün daha
C
Dedim olsun bir gün daha
A#m
Senede bir birgün daha
C
Olmadi olmadi
A#m
Önlerime duvarlar örseler
G#
Kara sevdam hergün öldürseler
A#m
Kör biçagim kimseleri kesemem
C
Beni yine beni yine teninle bileseler
A#m
Gözlerimi kor demirle delseler
G#
Üzerimi topraklarla örtseler
A#m
Sapli durur rengi gözlerinin
C Fm
Sana kayar sana kaçar yine deli aklim benim


alitekkeny - 13.02.2012 14:14:39

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
çok beğendim ondan korktum sanırım :)
:D korkulacak bi şarkı değil
umuyorum sadece :)) bu hafta olcak sanırım bakalım korktuğum kadar olcakmı görcem :)


oyaoya - 13.02.2012 14:13:36

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
çok beğendim ondan korktum sanırım :)
:D korkulacak bi şarkı değil


by_CEA - 13.02.2012 14:11:59

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
çok beğendim ondan korktum sanırım :)


oyaoya - 13.02.2012 14:05:25

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
sankiiiiii zor gibi :) yeni öğreniyorum daa :(


oyaoya - 13.02.2012 14:03:58

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .
teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı


by_CEA - 13.02.2012 14:00:39

Sayfalar:  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [ 3910 ]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917] 

Anket
kırkhammett soruyor:
Kirk Neden Bu Kadar Geri Planda...







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.