|
|
Demolar - R.Kelly-I Believe I Can Fly
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde tutku eren yazmıştı: çok güzel bi şarkı :)çok güzel olmuşş Emre x) teşekkür ederim Tutku x) begenmene sevindim gibi :P gibii _? Hıhh :))
tutku eren - 13.02.2012 15:48:02
|
Demolar - hakan-unutmamalı
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde MyThee yazmıştı: vasat... zor şarkı
batu2318 - 13.02.2012 15:32:41
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Çok güzel. ağzına sağlık.
gtrstokan - 13.02.2012 15:22:32
|
Demolar - Kaan Arslantaş - Ele İnat
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Kaan Arslantaş yazmıştı:
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde kemanist- yazmıştı: iyi hoş olmuşta gitarı bi akortlasaydın:S 2 sene oldu bu kayıtı alalı :)
anlıyorum:)
kemanist- - 13.02.2012 15:22:19
|
Demolar - Grup 84 - Azap
tebrıkler guzel olmuss....
zech - 13.02.2012 14:43:45
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı çok beğendim ondan korktum sanırım :) :D korkulacak bi şarkı değil umuyorum sadece :)) bu hafta olcak sanırım bakalım korktuğum kadar olcakmı görcem :) bareli akorları basabiliryorsan kolaylıkla yaparsın. giriş kısmı zor gelebilir onu ben de doğaçlama yapıyorum
by_CEA - 13.02.2012 14:21:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kör Bıçak - AKOR
Fm Bir gün oldu bir gün daha C Bir günahti hergün daha A#m Bir gün akti gözyaslarim C Durmadi durmadi Fm Yemin olsun bir gün daha C Dedim olsun bir gün daha A#m Senede bir birgün daha C Olmadi olmadi A#m Önlerime duvarlar örseler G# Kara sevdam hergün öldürseler A#m Kör biçagim kimseleri kesemem C Beni yine beni yine teninle bileseler A#m Gözlerimi kor demirle delseler G# Üzerimi topraklarla örtseler A#m Sapli durur rengi gözlerinin C Fm Sana kayar sana kaçar yine deli aklim benim
alitekkeny - 13.02.2012 14:14:39
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı çok beğendim ondan korktum sanırım :) :D korkulacak bi şarkı değil umuyorum sadece :)) bu hafta olcak sanırım bakalım korktuğum kadar olcakmı görcem :)
oyaoya - 13.02.2012 14:13:36
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı çok beğendim ondan korktum sanırım :) :D korkulacak bi şarkı değil
by_CEA - 13.02.2012 14:11:59
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı çok beğendim ondan korktum sanırım :)
oyaoya - 13.02.2012 14:05:25
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı sankiiiiii zor gibi :) yeni öğreniyorum daa :(
oyaoya - 13.02.2012 14:03:58
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde oyaoya yazmıştı: hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı . teşekkür ederim girişini duyunca neden vazgeçer gibi oldun iyi olmamış mı
by_CEA - 13.02.2012 14:00:39
|
|
|