|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - GP5
nasıl açıcaz bunu y hangi programla birlikte açıcaz ?
haremvokal - 14.02.2012 00:33:18
|
Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
14 Şubat 2012 Salı tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :) efenim sagolun begendiyseniz ne ala sevgili müzik dostum =)
emrektunca - 14.02.2012 00:32:02
|
Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Muhteşem olmuş.. Arkadaşın dediği gibi sesin kıraç ve barış akarsu şarkılarına çok iyi gider bence.. Sağlam sesin var.. sagolasın. bıdahakıne onlardan bıtane yapmaya calısırım bakalım nasıl olucak =) dostum kıraç- sevglim parçasını bi denesene :D peki denicem bakalım becerebilcekmiyim =)
kilic - 14.02.2012 00:23:08
|
Demolar - Özhan-Dön bana
14 Şubat 2012 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı: her şarkını keyifle dinliyorum.. Buda engüzellerinden bir tanesi olmuş.. tek kelimeyle :) benım sesımde keske senınkı kadar tize cıkabılseydı dıyorum su anda =)
kilic - 14.02.2012 00:13:45
|
Demolar - Özhan-Dön bana
her şarkını keyifle dinliyorum.. Buda engüzellerinden bir tanesi olmuş.. tek kelimeyle :)
mavez17 - 14.02.2012 00:11:35
|
Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :)
sessiztranzpoze - 14.02.2012 00:10:54
|
Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
14 Şubat 2012 Salı tarihinde kilic yazmıştı: cok guzel bı calısma olmus yuregıne saglık... sagol kardeşim :)
emrektunca - 14.02.2012 00:09:27
|
Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
cok guzel bı calısma olmus yuregıne saglık...
kilic - 14.02.2012 00:03:21
|
Demolar - Özhan-Elfida
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Ben bu parçayı çok severim .. Nezaman dinlesem bi başka olurum. Snde çok güzel söylemişsin tebrikler.. cok tesekkurler gercekten
kilic - 13.02.2012 23:54:06
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Kışlaaa -aaa -aaar derken çok düz iniyorsun orda biraz daha nağme yaparsan süper olur bence :) Onun dışında sesin çok sağlam çok iyi çalmışsın herşey çok iyi :D başarılar ... :D :D çok sagolasın duzeltmeye calısıcam. bu arada alemsin he :D
baba eleştri dedin al sana eleştri :D sagolasın :D
kilic - 13.02.2012 23:49:50
|
Demolar - Özhan-Elfida
Ben bu parçayı çok severim .. Nezaman dinlesem bi başka olurum. Snde çok güzel söylemişsin tebrikler..
mavez17 - 13.02.2012 23:49:22
|
Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Muhteşem olmuş.. Arkadaşın dediği gibi sesin kıraç ve barış akarsu şarkılarına çok iyi gider bence.. Sağlam sesin var.. sagolasın. bıdahakıne onlardan bıtane yapmaya calısırım bakalım nasıl olucak =) dostum kıraç- sevglim parçasını bi denesene :D
mavez17 - 13.02.2012 23:48:37
|
|
|