Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [ 3903 ]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - GP5
nasıl açıcaz bunu y hangi programla birlikte açıcaz ?


haremvokal - 14.02.2012 00:33:18

Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
14 Şubat 2012 Salı tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :)
efenim sagolun begendiyseniz ne ala sevgili müzik dostum =)


emrektunca - 14.02.2012 00:32:02

Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Muhteşem olmuş.. Arkadaşın dediği gibi sesin kıraç ve barış akarsu şarkılarına çok iyi gider bence.. Sağlam sesin var..
sagolasın. bıdahakıne onlardan bıtane yapmaya calısırım bakalım nasıl olucak =)
dostum kıraç- sevglim parçasını bi denesene :D
peki denicem bakalım becerebilcekmiyim =)


kilic - 14.02.2012 00:23:08

Demolar - Özhan-Dön bana
14 Şubat 2012 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı:
her şarkını keyifle dinliyorum.. Buda engüzellerinden bir tanesi olmuş.. tek kelimeyle :)
benım sesımde keske senınkı kadar tize cıkabılseydı dıyorum su anda =)


kilic - 14.02.2012 00:13:45

Demolar - Özhan-Dön bana
her şarkını keyifle dinliyorum.. Buda engüzellerinden bir tanesi olmuş.. tek kelimeyle :)


mavez17 - 14.02.2012 00:11:35

Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :)


sessiztranzpoze - 14.02.2012 00:10:54

Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
14 Şubat 2012 Salı tarihinde kilic yazmıştı:
cok guzel bı calısma olmus yuregıne saglık...
sagol kardeşim :)


emrektunca - 14.02.2012 00:09:27

Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
cok guzel bı calısma olmus yuregıne saglık...


kilic - 14.02.2012 00:03:21

Demolar - Özhan-Elfida
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Ben bu parçayı çok severim .. Nezaman dinlesem bi başka olurum. Snde çok güzel söylemişsin tebrikler..
cok tesekkurler gercekten


kilic - 13.02.2012 23:54:06

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Kışlaaa -aaa -aaar derken çok düz iniyorsun orda biraz daha nağme yaparsan süper olur bence :) Onun dışında sesin çok sağlam çok iyi çalmışsın herşey çok iyi :D başarılar ...
:D :D çok sagolasın duzeltmeye calısıcam. bu arada alemsin he :D
baba eleştri dedin al sana eleştri :D
sagolasın :D


kilic - 13.02.2012 23:49:50

Demolar - Özhan-Elfida
Ben bu parçayı çok severim .. Nezaman dinlesem bi başka olurum. Snde çok güzel söylemişsin tebrikler..


mavez17 - 13.02.2012 23:49:22

Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Muhteşem olmuş.. Arkadaşın dediği gibi sesin kıraç ve barış akarsu şarkılarına çok iyi gider bence.. Sağlam sesin var..
sagolasın. bıdahakıne onlardan bıtane yapmaya calısırım bakalım nasıl olucak =)
dostum kıraç- sevglim parçasını bi denesene :D


mavez17 - 13.02.2012 23:48:37

Sayfalar:  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [ 3903 ]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910] 

Anket
meete soruyor:
Türk Rock mu? Yabancı Rock mu?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.