13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde furkansarıaydın yazmıştı: ses güzel fakat gitar için aynısını diyemem kardeşim gitarı değiştir süper olur :) bide akorları paylaşırsan sevinirim :)
Kardeşim gitarda bir problem yok gitar İbanez Aeg10ne mikrofondan kaynaklanan problem Akorlar sitede mevcut :)