|
|
|
sağol abi sen de öylesin :)
resoxx - 14.02.2012 14:53:30
|
|
teşekkürler :)
resoxx - 14.02.2012 14:52:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim - AKOR
Arkadaşlar C#M ve E arasında zaten bir tam birde yarım ton var . Gitarın klavyesinde C#M 'yi 4.perdeden Am şeklinde basıyorken E akorunu 4. perdeden C olarak basıyorsunuz çok fark yok aralarında tonaj olarak ikiside uygulanabilir kendi ses aralığınız çerçevesinde.
ßassist - 14.02.2012 14:23:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19 ver 2 - AKOR
gayet de güzel olmuş bence
bayxkara - 14.02.2012 14:16:15
|
Anketler - Elektro gitarda hangi markayı önerirsiniz?
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde nergal00 yazmıştı:
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde vixen yazmıştı: bütün ünlü gitaristler gibson mutlaka kullanır. ibaneze sıra gelene kadar bir sürü iyi marka var. mesele kalite , esp ve jackson çok süperdir kalite konusunda , tüm gitaristlerin kullanması önemli değil , senin sevdiğin virtüöz kesin slash tır arkadaş , axl rose da ses slash tada yetenek yok bu kadar diyorum bende. slash te yetenek yok diyen birine götümle gülerim ben... jimmy page (les paul kullanır) de gitarist degildir hatta jimi hendrixte (fender strato kullanır) gitar calmayı bilmiyodur :))))))
les-paul - 14.02.2012 13:56:47
|
Anketler - Elektro gitarda hangi markayı önerirsiniz?
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde nergal00 yazmıştı: ESP harici cevap veren arkadaşlar acaba gitar gördüler mi merak ediyorum , ESP veya Jackson dışındakiler oyuncak üretiyo , bunların aksini idda edende gidip bıraksın gitar çalmayı dinlemeyi !!! o digerleri içinde gibson ve fender var farkındamısın? ha tabi jimmy page jan akkerman jimi hendrix eric clapton james hetfield ...vs bu konuda cahil cühelaysa bilemem tabi..
les-paul - 14.02.2012 13:54:21
|
Anketler - Heavy Metal Ve Rock İçin?
14 Şubat 2012 Salı tarihinde les-paul yazmıştı: hay sokayım ibanezinize!!!!!!! bununla birlikte rock(özellikle hard rock) ve blues için fender gibson .. metal için jackson
les-paul - 14.02.2012 13:37:57
|
Anketler - S.Karabay,C.Karaca,B.manço,B.Akarsu
aaa seyhan abi ölmüşmü?? :D :D :D :D saçmalama kardeşim düzelt şunu :D bunun yanında barış akarsuda kim bu isimlerin yanında duracak?
les-paul - 14.02.2012 13:34:25
|
Anketler - En İyi Metallica Şarkısı
four horseman ve the call of ktulu ...
les-paul - 14.02.2012 13:31:41
|
Anketler - En Sevdiğiniz Müzik Tarzı Nedir?
rock müzikle blues u birbirinden ayıramazsın kardeş.. yapışıktır birbirine..
les-paul - 14.02.2012 13:29:14
|
Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
epiphone les paul ..
les-paul - 14.02.2012 13:26:10
|
Anketler - Ençok Hangi Rock Türünü Beğeniyorsunuz?
tabiki hard rock.. en testesteronlusundan!!! yeaaaaahhhh!!!!!
les-paul - 14.02.2012 13:23:32
|
|
|