|
|
Demolar - Armağan (Fettah Can, Hande Yener)
sesin güzel bir ton pes soylersen daha güzel olur gibi..... başarılar
emrektunca - 15.02.2012 19:54:17
|
Demolar - Öyle Bir Geçer Zaman ki***
Sağol abicim benim :) Bu arada demonun solosu için Numan'a teşekkürü bir borç biliyoruz efem :)
atatürkçü91 - 15.02.2012 19:22:26
|
Demolar - Goodbye My Lover - 12
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde tatargitar yazmıştı: sesin iyi dostum ama benimde eleştirim gitar hakkında..ritimleri değiştiriyorsun şarkı içinde..bir kalıba göre değil ve senin söyleme tarzınıda duruşlarınıda değiştirmene neden oluyor.. öbür yandan kendi tarzınla söylemen çok daha iyi.james blunt gibi söylesem me amlamı olurdu ki değil mi ? :) Yorumun icin tesekkür ederim:-). arpej ilen calsam, nakaratda ritime baslasam belki senin belirtmis oldugun sorun fazla göze batmaz:-D
Süpermann - 15.02.2012 19:11:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
Bu müzikmi oluyor Şarkı mı oluyor ruh nerde istek nerede ? Hangi türe hitap ediyor sorması ayıp?
caesz - 15.02.2012 19:02:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Zor Aşk ver 7 - AKOR
olmamış
1025 - 15.02.2012 18:49:33
|
Demolar - İßrahim-Es'me(Halil Sezai Paracıkoğlu)
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde GitaristSmt yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde GitaristSmt yazmıştı: Güzel olmuş :) Mixinde hangi efekti kullandın ? Eyw kanrdesm. Efek:Classic chorus :) Teşekkürler bilgi için :) Ben tesekkur ederm :)
quitar_ibrahim - 15.02.2012 18:37:17
|
Demolar - İßrahim-Es'me(Halil Sezai Paracıkoğlu)
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde GitaristSmt yazmıştı: Güzel olmuş :) Mixinde hangi efekti kullandın ? Eyw kanrdesm. Efek:Classic chorus :) Teşekkürler bilgi için :)
GitaristSmt - 15.02.2012 18:24:27
|
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
Akorları verme imkanın var mı ya ?
demmustafa - 15.02.2012 18:20:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Fesupanallah - AKOR
22 Nisan 2010 Perşembe tarihinde RaZOR_duman yazmıştı: olmamış kardeş. bu şarkıda dim,sus4 ve 7liler var. majör ve minör yok. Dostum dediğin doğru fakat burdan bu akorları alıp da çalacak kişi profesyonel bi konser mi verecek sanki ? Altı üstü ya kendine çalacak yada bi barda falan müzik yapack o yüzden dim , sus4 , 7 li ya da 9 lu akor olasada oluuur olmasada.
Sephinroth - 15.02.2012 18:02:27
|
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde livecodmete yazmıştı: Keşke gitarı dövmeseydin :) hhhaaha :DDD
BLaGeRr - 15.02.2012 18:00:15
|
Demolar - İßrahim-Es'me(Halil Sezai Paracıkoğlu)
Güzel olmuş :) Mixinde hangi efekti kullandın ?
GitaristSmt - 15.02.2012 17:45:20
|
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde @Gitarist yazmıştı: güzel olmuş tebrikler :) teşekkür ederim :)
tacsizkral1992 - 15.02.2012 17:06:52
|
|
|