Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [ 3892 ]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık  - AKOR
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde GrupFötr yazmıştı:
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde prensburda yazmıştı:
Gm ler, G olucak. Ve evet kapo 3 olucak..
Gm ler iyi. G alakasız. çalıp dene istersen bi kez sonra yönlendir insanları.
http://www.youtube.com/watch?v=JrG64eZyjOo&feature=related
izle de gör. Alakalı mı alakasız mı. Üstad bile G akoru kullanıyor !


prensburda - 15.02.2012 23:36:52

Demolar - Güneşimi Kaybettim
kötüde olsa yorum bekliyorum :D


NickLessGuitar - 15.02.2012 23:26:15

güzel


olmazzzz - 15.02.2012 23:22:20

Demolar - Serdar Can - Bir Kaç Beden Önce(Gökhan Tepe)
gitarla dans eden bi sesin var çok güzel olmuş:D


psmstt - 15.02.2012 23:11:59

Anketler - Pentagram'ın Müzik Kalitesini Güzel Buluyor musunuz?
pentegram türkiyenin tek metak rock veya ağır müziğin tek adresi kötüleyenler cahildir ki bu yarım akıllılar yüznden gelişemiyoruz


olmazzzz - 15.02.2012 23:10:32

Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde kemanist- yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (:
( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad )
:) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :)
rica ederim üstad (:
:)


kemanist- - 15.02.2012 22:54:15

Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde kemanist- yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (:
( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad )
:) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :)
rica ederim üstad (:


NickLessGuitar - 15.02.2012 22:53:13

Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (:
( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad )
:) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :)


kemanist- - 15.02.2012 22:48:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - AKOR
Merhabalar orjinal klibine baktığımızdaa Nakaratta batuhan a5 ile b5 i farklı bir şekilde basıyor onu çözebilen yardımcı olabilirmii


canerycel - 15.02.2012 22:40:19

Demolar - bir kaç beden önce
Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (:
( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad )


NickLessGuitar - 15.02.2012 22:35:30

teşekkür ettim kardeşim :)


resoxx - 15.02.2012 22:26:12

çok iyi yaa tebrikler..


kemanist- - 15.02.2012 22:17:15

Sayfalar:  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [ 3892 ]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899] 

Anket
Sergenn soruyor:
6 ay gitar kursuna gittim. Zor şarkılar hariç çoğu şarkıyı çalıyorum sizce 6 ay için iyi mi? Aynı zamanda sahneye falan da çıktım.











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.