|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - AKOR
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde GrupFötr yazmıştı:
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde prensburda yazmıştı: Gm ler, G olucak. Ve evet kapo 3 olucak.. Gm ler iyi. G alakasız. çalıp dene istersen bi kez sonra yönlendir insanları. http://www.youtube.com/watch?v=JrG64eZyjOo&feature=related izle de gör. Alakalı mı alakasız mı. Üstad bile G akoru kullanıyor !
prensburda - 15.02.2012 23:36:52
|
Demolar - Güneşimi Kaybettim
kötüde olsa yorum bekliyorum :D
NickLessGuitar - 15.02.2012 23:26:15
|
|
güzel
olmazzzz - 15.02.2012 23:22:20
|
Demolar - Serdar Can - Bir Kaç Beden Önce(Gökhan Tepe)
gitarla dans eden bi sesin var çok güzel olmuş:D
psmstt - 15.02.2012 23:11:59
|
Anketler - Pentagram'ın Müzik Kalitesini Güzel Buluyor musunuz?
pentegram türkiyenin tek metak rock veya ağır müziğin tek adresi kötüleyenler cahildir ki bu yarım akıllılar yüznden gelişemiyoruz
olmazzzz - 15.02.2012 23:10:32
|
Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde kemanist- yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı: Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (: ( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad ) :) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :) rica ederim üstad (: :)
kemanist- - 15.02.2012 22:54:15
|
Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde kemanist- yazmıştı:
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı: Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (: ( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad ) :) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :) rica ederim üstad (:
NickLessGuitar - 15.02.2012 22:53:13
|
Demolar - bir kaç beden önce
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde NickLessGuitar yazmıştı: Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (: ( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad ) :) yok yaa olur mu öyle şey.eleştirilere açığız teşekkür ederim :)
kemanist- - 15.02.2012 22:48:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - AKOR
Merhabalar orjinal klibine baktığımızdaa Nakaratta batuhan a5 ile b5 i farklı bir şekilde basıyor onu çözebilen yardımcı olabilirmii
canerycel - 15.02.2012 22:40:19
|
Demolar - bir kaç beden önce
Biraz daha yavaş olsa güzel olurmuş. Yinede diline yüreğine sağlık güzel söylüyorsun (: ( Belki dersin sanki sennkiler çok güzel diye bi eleştiride bulunuyum dedim biz acemiyiz üstad )
NickLessGuitar - 15.02.2012 22:35:30
|
|
teşekkür ettim kardeşim :)
resoxx - 15.02.2012 22:26:12
|
|
çok iyi yaa tebrikler..
kemanist- - 15.02.2012 22:17:15
|
|
|