Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [ 3896 ]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903] 
Anketler - Akustik Gitar Almayı Düşünüyorum. Ne Önerirsiniz?
HİÇBİRİ!


quitar_ibrahim - 15.02.2012 14:01:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  ver 6 - AKOR
Bb yanlış


Desperado27 - 15.02.2012 13:25:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  ver 5 - AKOR
güzel ama eksik am ile dm arasında g olmalı :D


Desperado27 - 15.02.2012 13:23:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  ver 7 - AKOR
eğer bu sırada gidecekse d7 yerine c A yerinede e basınız


Desperado27 - 15.02.2012 13:20:41

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde caglayanbicer03 yazmıştı:
söyleyen kimse ses pürüzsüz ve mükemmel
Sağolasın, beğenmene sevindim :)


orangeroom - 15.02.2012 12:45:17

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
Teşekkür ederim, gitar ve udu bir programda birleştirmeyi öğrenmeliyim...


orangeroom - 15.02.2012 12:33:25

Demolar - Sen Gidiyorsun
çok iyi olmuş kardeşim başarılarının devamını diliyoru.


Desperado27 - 15.02.2012 12:27:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Sefa Topsakal - Doktor  - AKOR
Dm A
Dermanı yardadır, sende bulunmaz
Bm Gm A
Boşuna benimle uğraşma doktor
Dm A
Dermanı yardadır, sende bulunmaz
Bm Gm A
Boşuna benimle uğraşma doktor

Bm'leri istemeden yazdın sanırım ? (: .. Bb..


Serkan.GzL - 15.02.2012 12:26:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbulda Sonbahar  - AKOR
fena olmamış ama bence geçiş Em-C olmalı


rock_20 - 15.02.2012 12:22:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Sefa Topsakal - Korkuyorum  - AKOR
G'de olmuyor kardeşim..

Em
Korkuyorum sana söylemeye
Bm
ya beni sevmiyorsan eğer..
C
Ya beni rededersen
Am Bm
işte o an bittim ben


Budur.


Serkan.GzL - 15.02.2012 12:22:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Halit Nart - Sen Ya Da Hiç  - AKOR
Am C Bb Dm C
Ölüm sen yada hiç gülüm sen yada hiç
Am F Dm Em C Bb Am
Ah ya gel ya da git ya sev ya da sil bu özlem yeter


şeklinde biraz daha güzel oluyo sanki?


okan_grsl - 15.02.2012 12:01:12

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
Arkasına bi de gitar atsaydın çok şık dururdu. Solo enstrman ud ve haliyle ritm olmayınca askıda kalmış.

Sese diycek hiçbişe yok, daha önce de belrtmiştim :D


apndXX - 15.02.2012 11:59:42

Sayfalar:  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [ 3896 ]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903] 

Anket
Pınarezgiii soruyor:
Duman grubunun en sevdiğiniz şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.