|
|
Anketler - En çok kullanılmasından haz kapılacak gitar sizce nedir!?
14 Şubat 2012 Salı tarihinde les-paul yazmıştı: hacı haz olayı gitarın içindeki ruhla ilgilidir.. ben rock dinlerim ve bu ruhun yansıması fender strato da ve gibson les paul dedir.. neden? bakınız; jimi hendrix eric clapton....vs (fender strato) slash jimmy page jan akkerman....vs (gibson les paul) ha bi les paul üm var catır catır still got the blues solosu atılır :D :D baba süperdir hayati seslerdir :)) bu arada les paul de gary moore u unuttum rahmetli.. önemlidir..
les-paul - 14.02.2012 13:20:09
|
Anketler - En çok kullanılmasından haz kapılacak gitar sizce nedir!?
hacı haz olayı gitarın içindeki ruhla ilgilidir.. ben rock dinlerim ve bu ruhun yansıması fender strato da ve gibson les paul dedir.. neden? bakınız; jimi hendrix eric clapton....vs (fender strato) slash jimmy page jan akkerman....vs (gibson les paul)
les-paul - 14.02.2012 13:17:49
|
Anketler - Sizce Metallica Jason Curtis'ten Sonra Düşüse Geçti Mi?
ben jason robert bilmem ne anlamam... metallica "cliff burton" un ölümünden sonra bitmiştir.. cliff olsaydı black albumde dahil sonraki albumler olmazdı.. keske yaşasaydıda metallica bu kadar madara (şebek) olmasaydı abd li "erol köse" ler elinde (bob rock ...vs)
les-paul - 14.02.2012 13:12:19
|
Anketler - Sizce Metallica Jason Curtis'ten Sonra Düşüse Geçti Mi?
08 Aralık 2008 Pazartesi tarihinde metallica_442 yazmıştı: daha iyi araştırısan asıl isminin jason curtis newsted olduğunu görürsün newsted i yazmamamın sebebi de daha fazla uzatmamaktı zira bilen adam böylede anlar tabi sanada hak veriyorum kapasite meselesi:):) aklınca hava yapmıssın yani :)
les-paul - 14.02.2012 13:08:30
|
Anketler - Hangisini Bestelemek İsterdiniz?
ıslak ıslak ın sözleri bile yeter! "sürerim buluttan tarlaları yagmurlar ekerim gögün gögsüne, güneşte demlerim senin çayını yüregimden süzer öyle veririm" ... aga sözlere bak ya! yazarken bile tüylerim diken diken oldu şu 14 şubat günü !!! cem karaca üstadın ruhu şad, mekanı cennet olsun!!!!
les-paul - 14.02.2012 13:06:20
|
Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
14 Şubat 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: eline ağzına sağlık barış abi uzun bi aradan sonra kaliteli bi çalışma duydu kulaklarımız ;) 5 yıldızz eyvallah emre anca bitirdm saolasın :)
bariscapt - 14.02.2012 12:45:38
|
Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
eline ağzına sağlık barış abi uzun bi aradan sonra kaliteli bi çalışma duydu kulaklarımız ;) 5 yıldızz
emrektunca - 14.02.2012 12:38:49
|
Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
14 Şubat 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Çok Başarılı olmuş abi ağzına sağlık :) eyvallah ibrahim
bariscapt - 14.02.2012 12:36:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Susarak Özlüyorum ver 3 - AKOR
aslında C#m'leri Bm basınca daha yumuşak çıkıyo ses .
hami167 - 14.02.2012 12:01:28
|
Demolar - güneşimi kaybettim
güzel çalışma eline sağlık
smert62 - 14.02.2012 09:18:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Aldırma Gönül ver 3 - TAB
baş solo da hata yokta bağlama solayı çıkaramadım
darkorbit - 14.02.2012 08:55:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İkimizin Yerine ver 3 - AKOR
Seni yürekten tebrik ediyorum dostum 10 numara akor çıkarmışsın kulağına sağlık...
Gitarist28 - 14.02.2012 01:56:03
|
|
|