Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [ 3905 ]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912] 
Anketler - Hayko'yu Severek Dinler Misiniz?
26 Kasım 2009 Perşembe tarihinde metalcideli yazmıştı:
hastası ne kelime ölürüm be ölürüm :) ....
aynen..:D


Guitarmate - 13.02.2012 22:49:13

Anketler - Duygularınızı Hangi Müzikle İfade Edersiniz ?
Metal ...


Guitarmate - 13.02.2012 22:43:02

Anketler - Türk Rock Müziği Denince Aklınıza İlk Gelen Sanatçı?
Hayko ve şebnem ferah En iyi Rock Sanatçılarıdır Hayko Hard Rock ve Metal müziği Türkiyede yaşatan ve sevilen insandır tabii şebonun Ayrı bir yeri var..


Guitarmate - 13.02.2012 22:39:56

Demolar - Özhan - Sonsuz
parcanın tarzında cok vibrato yok ama kendine özgü bir versiyon yapmıssın pop a yakın olmus ama kötü anlamında demiyorum...
sen kırac ın parcalarını harika soylersin bence ....
tebrikler..


emrektunca - 13.02.2012 22:37:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Bir Sen Vardın  ver 3 - AKOR
hocam eline sağlık akor kısmını pek beceremedim ama solo çok güzel. yeni sayılırım ritmi tuttaramadım belki bilen bir arkadaş bu konuda yardımcı olursa sevinirim


eslekehl - 13.02.2012 22:23:45

Demolar - Özhan-Zifiri
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde qaryzmaa yazmıştı:
güzel olmus tebrikler
sagolasınn


kilic - 13.02.2012 22:15:05

Şu demoya 4 veren kim allah aşkına..ağzına sağlık kardeşim en başarılı olsun sanırım bu..


quitar_ibrahim - 13.02.2012 22:09:41

13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde qaryzmaa yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde qaryzmaa yazmıştı:
ne abi, akdeniz müziği mi çalıyorsun? arkadaki solo da kay
ne abi, akdeniz müziği mi çalıyorsun? arkadaki solo da kayıyor
şarkıya birşey katmadan tamamen aynısı çalmaktan iyidir bence...


Melko - 13.02.2012 21:35:42

Demolar - Ogün Şanlısoy Saydım amatör demo
akord sorununu düzeltmelisin


qaryzmaa - 13.02.2012 21:25:36

Demolar - Halil Sezai-İsyan
10 Şubat 2012 Cuma tarihinde CoMeDie yazmıştı:
Allah cezanı vermesin.. Müziği bırak hemen...
müziğe daha fazla ağırlık ver hayatında özellikle şan dersine =)


qaryzmaa - 13.02.2012 21:24:35

Demolar - Özhan-Zifiri
güzel olmus tebrikler


qaryzmaa - 13.02.2012 21:20:21

ama güzel yani


qaryzmaa - 13.02.2012 21:18:16

Sayfalar:  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [ 3905 ]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912] 

Anket
contr soruyor:
Türkçe Rap'te üstad kim ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.