Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [ 3899 ]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906] 
Demolar - güneşimi kaybettim
Sesiniz çok güzel , daha çok çalışmalar bekleriz ...

Yüreğinize sağlık , iyi çalışmalar :)


resoxx - 14.02.2012 21:18:54

Anketler - Eurovision'da Hadise Kaçıncı Olur ?
birde hadise katılsa :D


onja - 14.02.2012 21:10:20

Demolar - grup 84- şimdi hayat
gayet başarılı :)


furkansarıaydın - 14.02.2012 20:59:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sözümü Tutamadım  ver 4 - AKOR
kapo 4 orjinal ton :)


furkansarıaydın - 14.02.2012 20:54:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam  - AKOR
kapo 3 ;)


s_i_n_a_n - 14.02.2012 18:54:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
4/4luk esli ritim iyi gider gibi ama ikinci cumlede akor fazla rtmi tek olcu bile atsan yetisemiyorsun.aa ayay i da tutturamadm ben:/ayrica arpeji de ayni akorlarla mi yapacaz?


bnur - 14.02.2012 18:53:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
Ya aa ayay biraz degisk degil mi?:/
4/4luk esliyle iyi gidiyor gibi ama ikinci cumlede bu kadar akora ritim uzun geliyor yani bnm ddgm ritimle akorlara yetisemiyorsun tek olcu atsan bile.:/


bnur - 14.02.2012 18:49:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kara Kaş Gözlerin Elmas  - AKOR
Ya arkadaşlar bu şarkının solosunu da yazabilir misiniz? sondaki solo , sahne alıcaz bu şarkıyı çalıcaz lütfen yardım edin.


guitar_hero_ozi - 14.02.2012 18:47:39

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem - Hayalet Sevgilim  - AKOR
Bunu duman tarzı söylicen güzel olur


Dark-Blue - 14.02.2012 18:39:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti  - AKOR
vuruşlar nasıl bunun


Dark-Blue - 14.02.2012 18:20:15

Demolar - Zombie
02:22 - 02:30 a kadar pek olmamış söz çok hızlı gitmiş ama çok güzel


MyMetallica - 14.02.2012 18:06:23

14 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı:
14 Şubat 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Sesin biraz daha önde solda kusursuz olurdu ama harika gerçekten tebrikler..
teşekkürler , demek istediğin önde olması gerektiği mi? tam anlamadım :)
Geri planda kalmış biraz sesin o kadar :)


quitar_ibrahim - 14.02.2012 18:06:13

Sayfalar:  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [ 3899 ]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906] 

Anket
Çustik soruyor:
Hangisi En İyi ???











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.