Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
4/4luk esli ritim iyi gider gibi ama ikinci cumlede akor fazla rtmi tek olcu bile atsan yetisemiyorsun.aa ayay i da tutturamadm ben:/ayrica arpeji de ayni akorlarla mi yapacaz?
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Ya aa ayay biraz degisk degil mi?:/ 4/4luk esliyle iyi gidiyor gibi ama ikinci cumlede bu kadar akora ritim uzun geliyor yani bnm ddgm ritimle akorlara yetisemiyorsun tek olcu atsan bile.:/
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kara Kaş Gözlerin Elmas - AKOR
Ya arkadaşlar bu şarkının solosunu da yazabilir misiniz? sondaki solo , sahne alıcaz bu şarkıyı çalıcaz lütfen yardım edin.