Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [ 3895 ]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902] 
Demolar - Goodbye My Lover - 12
sesin iyi dostum ama benimde eleştirim gitar hakkında..ritimleri değiştiriyorsun şarkı içinde..bir kalıba göre değil ve senin söyleme tarzınıda duruşlarınıda değiştirmene neden oluyor.. öbür yandan kendi tarzınla söylemen çok daha iyi.james blunt gibi söylesem me amlamı olurdu ki değil mi ? :)


tatargitar - 15.02.2012 16:13:50

Demolar - İßrahim-The Day That Never Comes Arpej Denemesi :) (Metallica)
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde resoxx yazmıştı:
güzel olmuş kardeşim eline sağlık , yalnız bir önerim var orda 3-2-0 yaparken iki kere 3-2-0 yapıyorsun, ikincisinde sadece 2-0 olacak saygılar :)
Orjinal klibinde dikkatli dinlersen 3 2 0 sonra tekrar 3 2 0 yapio yoksa bnde oyle caliyorum normalde, orjinal olsun diye bole yapim dedim :) yorumun icin sagol


quitar_ibrahim - 15.02.2012 16:05:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İçerim Ben Bu Akşam  - AKOR
4/4 lük ritim mi ? saçmalamayın.


Alucard53 - 15.02.2012 16:03:43

Demolar - İßrahim-The Day That Never Comes Arpej Denemesi :) (Metallica)
güzel olmuş kardeşim eline sağlık , yalnız bir önerim var orda 3-2-0 yaparken iki kere 3-2-0 yapıyorsun, ikincisinde sadece 2-0 olacak saygılar :)


resoxx - 15.02.2012 15:49:54

öyk niye normal akorları kullanmadın? :D


umuricoz - 15.02.2012 15:38:23

Değişik olmuş orjinalinden farklı :)


GitaristSmt - 15.02.2012 15:24:50

Demolar - Model-Değmesin Ellerimiz
sesini biraz da tasarruflu kullansan daha iyi olurmuş çok yerde çıkmışsın tizlere


floody - 15.02.2012 15:10:08

Tebrikler hoş olmuş :)


floody - 15.02.2012 15:08:07

Demolar - Zombie
ses güzel ama çok koşturulmuş şarkı biraz daha yavaş söylense duygu daha yoğun olur


floody - 15.02.2012 15:06:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülay - Cesaretin Var Mı Aşka  - AKOR
28 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde Ggitarcolik yazmıştı:
Ritmini bilen varsa ltfn sölesin arladaslar puff :(
Aşağı Es Aşagı Yukarı Kapat Yukarı Aşagı Yukarı Bu Şekilde Güzel Oluyo Bence


AyK00 - 15.02.2012 15:05:39

güzel bir sesin var ama bana kalırsa gitardaki hatalar genel performansı etkilemiş. söyleyip çalıyorsan basit arpejler kullanmanı öneririm


floody - 15.02.2012 14:57:03

Demolar - Haluk levent Anlasana__
GEerçekten güzel olmuş


mkturk - 15.02.2012 14:37:58

Sayfalar:  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [ 3895 ]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902] 

Anket
merttutar soruyor:
Klasik gitar mı daha zor elektro gitar mı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.