Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [ 3888 ]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895] 
katliam olmuş..


bluesbr - 16.02.2012 20:06:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR

E D#m7
Karanlığı elimle bölmek istedim..

bir burda ahengi tutturamadım.. ritimi nasıl ayarlamamız lazım arkdaşlar..


smert62 - 16.02.2012 19:39:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Özlem Tekin - Sen Anla  - AKOR
akorlar olmamış


DefecteD - 16.02.2012 19:32:13

Yorumlarınızı bekliyorum...


etiler33 - 16.02.2012 19:19:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Asla  ver 2 - AKOR
O düşük puan verenler neye göre verdiler anlamadım. acaba şarkıyı bilmiyorlar mı ? Akorları çıkartan arkadaş tamamen hatasız çıkartmış kesinlikle on numara.. Fakat küçük bir detayı atlamış :
Fm# Gm# B
Uzak diyarlarda yolunu gözledim
B A Gm#
Bekledim umarsız senle ben istedim

Bu kısmın 2.kez tekrarında F#m'nin kalkması daha uygun olur. Ellerine sağlık süper.


erengny550 - 16.02.2012 19:17:36

Demolar - Goodbye My Love-James Blunt [Efozaydin Cover]
Arkadaşım naçizade fikrimi belirtmem gerekirse biraz geliştirmen lazım gitarda kendini, tamam ingilizcen fena değil yani telaffuzunu diyorum ama arkadaki gitar cidden çok bozmuş ya.Seni kırmak için söylemiyorum.Yorum yapın demişsin diye :)) Emeğine sağlık


SebebsizAşk - 16.02.2012 19:09:25

Anketler - Eskilerden Hangisi ??
Kesinlikle çok yanlış bi anket böylesine büyük iki müzik adamı kıyaslanamaz...


Sephinroth - 16.02.2012 18:44:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Dön Özledim Seni  ver 2 - AKOR
İşte budur ellerine sağlık


Beşiktaşlı. - 16.02.2012 18:34:36

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
valla ses ayarlamalarını ben yaptım, hani yorumlarınız üzerine defalarca dinledim hani nerede sesin sönük kaldığı bir yer farkedemedim :) ben gayet rahat ve net bir şekilde duyabiliyorum. parçaya tarzı açısından bakarsak, sesin derinden gelmesi gerekiyor ki öyle de. ama yine de istediğiniz gibi bir ayar yapalım bir de öyle bakalım :)


kxl9mm - 16.02.2012 18:25:36

Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
abi her kaydına aynı kelimeleri yazmaktan sıkıldım :D mükemmel bir kayıt yine, ses tertemiz. ellerine ağzına sağlık :)


kxl9mm - 16.02.2012 18:18:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Buruk Acı  - AKOR
sizi bilmem ama benim sesimle capo 3 yapınca çok güzel oldu teşekkürler


kopila - 16.02.2012 18:05:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  ver 2 - AKOR
slow rock kullan


Beşiktaşlı. - 16.02.2012 17:54:45

Sayfalar:  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [ 3888 ]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895] 

Anket
rock_man_26 soruyor:
Hangi Grup Daha İyidir?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.