Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [ 3881 ]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888] 
yani olmuyor kardeş :)) bu dedğimi ktü anlama ama olmamış


gaido - 17.02.2012 18:04:34

Demolar - Metro - Git
bu parçayı çok seviyorum hakkını vermişsin :)


ubu - 17.02.2012 17:57:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  - TAB
hangi kısmı şarkının yazar mısın


berkekolik1 - 17.02.2012 17:50:38

Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde chosenwar yazmıştı:
Kapo 4'de çaldım ben
Em Bm7
Geri gelecek misin ? Günahın neyse onu bilelim
Em Bm7 Am7 Bm7
Sevebilecek misin nefret gibi beni yoksa orada kal bebeğim belkide sana göre değilim
Am7 Bm7 Am7 Bm7
Sen girdin hayatıma çarparken oralarda burda ki kalbimdi kanayan
Am7 Bm7 Am7 Bm7
Vaz geçtim aklımdan,eşimden,dostumdan alay eder oldum sancımla


Am7 Bm7
Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?”
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7
Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam ?
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7
Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?”
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7 Em7
Ölüm gibi acıtır seni yeniden doğduğun an
kapo 4 anlamını acıklarmısın ? veya bı vıdeo koyarmısın sen calarken ıyıce anlayalım olurmu :)


yücelsark - 17.02.2012 17:49:28

Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
kapo 4 anlamını acıklarmısın ? veya bı vıdeo koyarmısın sen calarken ıyıce anlayalım olurmu :)


yücelsark - 17.02.2012 17:49:08

Demolar - Bende özledim bende
ses kötü gitar kötü iğrenç olmuş kardeşim kusura bakma


ahmedy00 - 17.02.2012 17:46:37

Her şeye rağmen harika :D


ka®ga - 17.02.2012 17:16:41

Demolar - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya
Kapo 2 Oluyomuş Ya :D Yanlış Söylemişim Neyse :D


gammel - 17.02.2012 17:15:55

Demolar - Hatırla Sevgili
Mükemmel :D


ka®ga - 17.02.2012 17:13:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Tokio Hotel - Monsoon  - AKOR
iyi de bunun ritmi ne


ansel_bill - 17.02.2012 16:57:48

17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı:
mükemmel..
teşekkür ederim kardeşim


etiler33 - 17.02.2012 16:21:21

17 Şubat 2012 Cuma tarihinde memrekaya yazmıştı:
tebrikler,gayet güzel olmuş
teşekkürler kardeşim


etiler33 - 17.02.2012 16:21:07

Sayfalar:  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [ 3881 ]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888] 

Anket
OrjinalTonAkor soruyor:
En İyi Klasik Gitar Markası?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.