|
|
|
yani olmuyor kardeş :)) bu dedğimi ktü anlama ama olmamış
gaido - 17.02.2012 18:04:34
|
Demolar - Metro - Git
bu parçayı çok seviyorum hakkını vermişsin :)
ubu - 17.02.2012 17:57:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle - TAB
hangi kısmı şarkının yazar mısın
berkekolik1 - 17.02.2012 17:50:38
|
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde chosenwar yazmıştı: Kapo 4'de çaldım ben Em Bm7 Geri gelecek misin ? Günahın neyse onu bilelim Em Bm7 Am7 Bm7 Sevebilecek misin nefret gibi beni yoksa orada kal bebeğim belkide sana göre değilim Am7 Bm7 Am7 Bm7 Sen girdin hayatıma çarparken oralarda burda ki kalbimdi kanayan Am7 Bm7 Am7 Bm7 Vaz geçtim aklımdan,eşimden,dostumdan alay eder oldum sancımla
Am7 Bm7 Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?” Am7 Bm7 Benimle yan , benimle yan Am7 Bm7 Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam ? Am7 Bm7 Benimle yan , benimle yan Am7 Bm7 Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?” Am7 Bm7 Benimle yan , benimle yan Am7 Bm7 Em7 Ölüm gibi acıtır seni yeniden doğduğun an kapo 4 anlamını acıklarmısın ? veya bı vıdeo koyarmısın sen calarken ıyıce anlayalım olurmu :)
yücelsark - 17.02.2012 17:49:28
|
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
kapo 4 anlamını acıklarmısın ? veya bı vıdeo koyarmısın sen calarken ıyıce anlayalım olurmu :)
yücelsark - 17.02.2012 17:49:08
|
Demolar - Bende özledim bende
ses kötü gitar kötü iğrenç olmuş kardeşim kusura bakma
ahmedy00 - 17.02.2012 17:46:37
|
|
Her şeye rağmen harika :D
ka®ga - 17.02.2012 17:16:41
|
Demolar - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya
Kapo 2 Oluyomuş Ya :D Yanlış Söylemişim Neyse :D
gammel - 17.02.2012 17:15:55
|
Demolar - Hatırla Sevgili
Mükemmel :D
ka®ga - 17.02.2012 17:13:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tokio Hotel - Monsoon - AKOR
iyi de bunun ritmi ne
ansel_bill - 17.02.2012 16:57:48
|
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı: mükemmel.. teşekkür ederim kardeşim
etiler33 - 17.02.2012 16:21:21
|
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde memrekaya yazmıştı: tebrikler,gayet güzel olmuş teşekkürler kardeşim
etiler33 - 17.02.2012 16:21:07
|
|
|