|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Demet - Arnavut Kaldırımı - AKOR
11 Eylül 2008 Perşembe tarihinde flamenko43 yazmıştı: ritm flamenko ritimlerinden rumba.4\4lük ritm ama sağ el çok hızlı olması gerek. kardeşim sadece sağ el değil sol elinde mükemmel olması lazım (akor geçişleri için )
BarışAkarsuFan - 18.02.2012 18:22:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün ver 3 - AKOR
10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Zamazinqo yazmıştı: X E|---1---| B|---3---| G|---3---| D|---x---| A|---x---| E|---3---|
Bunu basabilen bi babayiğit var mı yaw :D Sandığın kadar sıkıntılı değil. :) Zamanla pratiklik kazanır parmaklar zaten.
ramazangun - 18.02.2012 18:21:18
|
beğenmediniz yani tamam ben şarkıyı adam gibi oturtup yeniden paylaşıcam o zaman tekrar görüşlerinizi duymak isterim
tarkan96 - 18.02.2012 16:44:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
çok iyi
carus12 - 18.02.2012 16:37:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti - AKOR
ritim nasıl ?
batuhankurtlu - 18.02.2012 16:13:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cranberries - Zombie ver 2 - AKOR
01 Haziran 2010 Salı tarihinde rockstar_ksk yazmıştı: Arkadaşlar benim çaldığım ritim "aaaayya(1 sn. bekleyin)yay" böyle de bir deneyin isterseniz ben daha çok oturduğunu düşünüyorum. :) evet bence de bu tam oturuyor ben de böyle çalıyorum
hayatı-yakala - 18.02.2012 16:00:44
|
|
soloyu o anda çıkardım arkadaşlar lütfen hataları dikkate fazla almayın
ahmedy00 - 18.02.2012 15:50:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tripcolic - Gözlerinin Yeşilini Özledim - SÖZ
süper bi şarkı ya bu şarkıyı şu anda beni düşündüğüne emin olduğum biricik sevgilime <3(TURGUT) <3 ARMAĞAN EDİYORUM
hasretim ona - 18.02.2012 14:39:12
|
18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Onlar ne kalp atışlarınmı :D yok pc nin ses kayıdı iyi değildi bi programla düzelteyim dedim böle oldu :D
hkkbz - 18.02.2012 14:32:52
|
Demolar - Günay & MelteMgibi - Bir anda
ellerinize sağlık kulağımızın pası silindi =)
kilic - 18.02.2012 14:32:05
|
|
güzel calip söylemissin ... agzina saglik
Ugurluu - 18.02.2012 14:26:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Karmate - Gemiler Giresun'e - AKOR
ritim nedir arkadaşlar?
Mevlut__41 - 18.02.2012 13:58:16
|
|
|