Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [ 3876 ]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Demet - Arnavut Kaldırımı  - AKOR
11 Eylül 2008 Perşembe tarihinde flamenko43 yazmıştı:
ritm flamenko ritimlerinden rumba.4\4lük ritm ama sağ el çok hızlı olması gerek.
kardeşim sadece sağ el değil sol elinde mükemmel olması lazım (akor geçişleri için
)


BarışAkarsuFan - 18.02.2012 18:22:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün  ver 3 - AKOR
10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Zamazinqo yazmıştı:
X
E|---1---|
B|---3---|
G|---3---|
D|---x---|
A|---x---|
E|---3---|

Bunu basabilen bi babayiğit var mı yaw :D
Sandığın kadar sıkıntılı değil. :) Zamanla pratiklik kazanır parmaklar zaten.


ramazangun - 18.02.2012 18:21:18

beğenmediniz yani tamam ben şarkıyı adam gibi oturtup yeniden paylaşıcam o zaman tekrar görüşlerinizi duymak isterim


tarkan96 - 18.02.2012 16:44:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
çok iyi


carus12 - 18.02.2012 16:37:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti  - AKOR
ritim nasıl ?


batuhankurtlu - 18.02.2012 16:13:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Cranberries - Zombie  ver 2 - AKOR
01 Haziran 2010 Salı tarihinde rockstar_ksk yazmıştı:
Arkadaşlar benim çaldığım ritim "aaaayya(1 sn. bekleyin)yay" böyle de bir deneyin isterseniz ben daha çok oturduğunu düşünüyorum. :)
evet bence de bu tam oturuyor ben de böyle çalıyorum


hayatı-yakala - 18.02.2012 16:00:44

soloyu o anda çıkardım arkadaşlar lütfen hataları dikkate fazla almayın


ahmedy00 - 18.02.2012 15:50:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Tripcolic - Gözlerinin Yeşilini Özledim  - SÖZ
süper bi şarkı ya bu şarkıyı şu anda beni düşündüğüne emin olduğum biricik sevgilime <3(TURGUT) <3 ARMAĞAN EDİYORUM


hasretim ona - 18.02.2012 14:39:12

18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Onlar ne kalp atışlarınmı :D
yok pc nin ses kayıdı iyi değildi bi programla düzelteyim dedim böle oldu :D


hkkbz - 18.02.2012 14:32:52

Demolar - Günay & MelteMgibi - Bir anda
ellerinize sağlık kulağımızın pası silindi =)


kilic - 18.02.2012 14:32:05

güzel calip söylemissin ... agzina saglik


Ugurluu - 18.02.2012 14:26:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Karmate - Gemiler Giresun'e  - AKOR
ritim nedir arkadaşlar?


Mevlut__41 - 18.02.2012 13:58:16

Sayfalar:  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [ 3876 ]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883] 

Anket
_TeomaN_ soruyor:
Teoman Denince Akla Gelen Şey?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.