|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin ver 6 - AKOR
sağolun arkadaşlar
marbls - 19.02.2012 15:11:37
|
Demolar - güneşimi kaybettim
iyi iyi :D
mavez17 - 19.02.2012 15:04:30
|
Demolar - ela gözlü-haluk levent
I ıh ben bunu beğenmedim. . . bu şarkıya gitmemiş senin sesin bence. Ayrıca kayıt yaparken bass ı biraz kısarsan iyi olur :)
mavez17 - 19.02.2012 15:00:23
|
Demolar - esti seher yeli
Çok iyi sesin var ya türküye çok iyi gitmiş.. bir kaç tne daha türkü söyleseene :D
mavez17 - 19.02.2012 14:58:23
|
|
teşekkürler barış abi beğenmene çok sevindim:).
Li Paris Man - 19.02.2012 14:57:55
|
Demolar - hüsran
Bu şarkı senin mi? çok iyi ama biraz kısa olmuş sanki :)
mavez17 - 19.02.2012 14:53:43
|
Demolar - Serdar Can - Kül Hece(Mabel Matiz)
arpejle ritmini yazarsan sevinirim :D çok güzel söylemiş çalmışsın
MyGitarist32 - 19.02.2012 14:51:39
|
|
değisk ve zor bir tarz denemişşin.guzel toparlamışsın :)
bariscapt - 19.02.2012 14:41:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 3 - AKOR
Em Am7 Bm7 Tenin sinmiş yastığıma, C Bm7 Am7 Bm7 Em Dün gece terk etmeden önce. Em Am7 Bm7 İçimde bıraktığın acıyla, C Bm7 Am7 Bm7 Em Kokunla uyudum bu gece.
Em Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda, Am7 Aşık cesetler şekerden tabutta, C Bm7 Am7 Bm7 Gezinirken ciğerim doldu bir anda, Em Bm7 Çürük çilek kokusuyla.
Em Kalbi atan ölü bedenlerdi hepsi. Am7 Hepsinin başında birer ölüm perisi. C Bm7 Am7 Bm7 Soluk birer pembe gül kokluyorlar, Em Karanlıkta.
Em Affet bu gece ölmek istedim. Am7 Pembe bir mezarlık olmak istedim. C Bm7 Karanlığı elimle bölmek istedim. Am7 Bm7 Em Seni çok özledim.
Em Çok istedim bu gece kendimi asmak. Am7 Ellerimle kendi mezarımı kazmak. C Bm7 Elimden gelen oturup evimde, Am7 Bm7 Em Sana şarkılar yazmak.
Eksikleri düzelttim :) kolay gele
KıRıK_KaLeM_56 - 19.02.2012 14:34:44
|
Demolar - Faruk - Süper (Can Bonomo)
Çok güzel olmuş tebrik ederim.. Sesin çok iyi ve iyi idare ediyorsun :) İyi de çalıyorsun başarılar dilerim ..
mavez17 - 19.02.2012 14:32:26
|
|
ağzına sağlık süper
NaamLoVeR - 19.02.2012 14:20:51
|
Demolar - bir kaç beden önce
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde YeBeniSülüman yazmıştı: Çok iyi ses tonun şarkıya çok yakışmış. Akorları banada atarmısın şarkının ton rengi çok güzel. teşekkür ederimm..
kemanist- - 19.02.2012 14:08:54
|
|
|