Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [ 3869 ]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 6 - AKOR
sağolun arkadaşlar


marbls - 19.02.2012 15:11:37

Demolar - güneşimi kaybettim
iyi iyi :D


mavez17 - 19.02.2012 15:04:30

Demolar - ela gözlü-haluk levent
I ıh ben bunu beğenmedim. . . bu şarkıya gitmemiş senin sesin bence. Ayrıca kayıt yaparken bass ı biraz kısarsan iyi olur :)


mavez17 - 19.02.2012 15:00:23

Demolar - esti seher yeli
Çok iyi sesin var ya türküye çok iyi gitmiş.. bir kaç tne daha türkü söyleseene :D


mavez17 - 19.02.2012 14:58:23

teşekkürler barış abi beğenmene çok sevindim:).


Li Paris Man - 19.02.2012 14:57:55

Demolar - hüsran
Bu şarkı senin mi? çok iyi ama biraz kısa olmuş sanki :)


mavez17 - 19.02.2012 14:53:43

Demolar - Serdar Can - Kül Hece(Mabel Matiz)
arpejle ritmini yazarsan sevinirim :D çok güzel söylemiş çalmışsın


MyGitarist32 - 19.02.2012 14:51:39

değisk ve zor bir tarz denemişşin.guzel toparlamışsın :)


bariscapt - 19.02.2012 14:41:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 3 - AKOR
Em Am7 Bm7
Tenin sinmiş yastığıma,
C Bm7 Am7 Bm7 Em
Dün gece terk etmeden önce.
Em Am7 Bm7
İçimde bıraktığın acıyla,
C Bm7 Am7 Bm7 Em
Kokunla uyudum bu gece.

Em
Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda,
Am7
Aşık cesetler şekerden tabutta,
C Bm7 Am7 Bm7
Gezinirken ciğerim doldu bir anda,
Em Bm7
Çürük çilek kokusuyla.

Em
Kalbi atan ölü bedenlerdi hepsi.
Am7
Hepsinin başında birer ölüm perisi.
C Bm7 Am7 Bm7
Soluk birer pembe gül kokluyorlar,
Em
Karanlıkta.

Em
Affet bu gece ölmek istedim.
Am7
Pembe bir mezarlık olmak istedim.
C Bm7
Karanlığı elimle bölmek istedim.
Am7 Bm7 Em
Seni çok özledim.

Em
Çok istedim bu gece kendimi asmak.
Am7
Ellerimle kendi mezarımı kazmak.
C Bm7
Elimden gelen oturup evimde,
Am7 Bm7 Em
Sana şarkılar yazmak.

Eksikleri düzelttim :) kolay gele


KıRıK_KaLeM_56 - 19.02.2012 14:34:44

Demolar - Faruk - Süper (Can Bonomo)
Çok güzel olmuş tebrik ederim.. Sesin çok iyi ve iyi idare ediyorsun :) İyi de çalıyorsun başarılar dilerim ..


mavez17 - 19.02.2012 14:32:26

ağzına sağlık süper


NaamLoVeR - 19.02.2012 14:20:51

Demolar - bir kaç beden önce
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde YeBeniSülüman yazmıştı:
Çok iyi ses tonun şarkıya çok yakışmış. Akorları banada atarmısın şarkının ton rengi çok güzel.
teşekkür ederimm..


kemanist- - 19.02.2012 14:08:54

Sayfalar:  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [ 3869 ]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876] 

Anket
tomkuruz soruyor:
Metallica'nın master of puppets adlı şarkısının hangi bölümünü seviyorsunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.