19 Şubat 2012 Pazar tarihinde tutku eren yazmıştı: çook beğendim Emre :))içten söylemişin bak duyunca romeo bile kendinden geçti hehe:))
sagol Tutku :)) romeo ya selam beni dinlemye devam(şu mega site radyosundaki laflar gibi oldu =p) evet hissettim şarkıyı hissettirebildim de belli ki..sevindim....