|
|
Demolar - güneşimi kaybettim
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde kemanist- yazmıştı:
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı: iyi iyi :D virüs gibi hepsine bulaşmışsın bu ne:D iyi olanlara ama :D
mavez17 - 19.02.2012 15:40:35
|
Demolar - esti seher yeli
adım Raşit :D
mavez17 - 19.02.2012 15:39:48
|
Demolar - güneşimi kaybettim
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı: iyi iyi :D virüs gibi hepsine bulaşmışsın bu ne:D
kemanist- - 19.02.2012 15:35:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar - TAB
çaldım iyi güzelde hep aynı ses çıkıyor? yavaş çaldım ama hızlı mı çalmak gerek ?
berkekolik1 - 19.02.2012 15:34:10
|
Demolar - ela gözlü-haluk levent
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı: I ıh ben bunu beğenmedim. . . bu şarkıya gitmemiş senin sesin bence. Ayrıca kayıt yaparken bass ı biraz kısarsan iyi olur :) tamam dikkate alcam:P saol
kemanist- - 19.02.2012 15:33:23
|
Demolar - esti seher yeli
oldu mavez:)
kemanist- - 19.02.2012 15:31:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız - AKOR
Tamamen doğru evet ama Kapo 3de. :)
atikfatih - 19.02.2012 15:30:47
|
Demolar - hüsran
benim evet..tamamını koymak istemedm
kemanist- - 19.02.2012 15:28:18
|
|
arkadaşım birde linki mesaj atıyosun bu ne ya ...
kemanist- - 19.02.2012 15:24:52
|
|
Gitara yeni başladım,o yüzden gitar da ses de kötü olabilir,ama nasıl geliştireceğim konusunda bana yardım ederseniz sevinirim. :)
berkeberkay - 19.02.2012 15:16:21
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde kemanist- yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı: Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler :) çok teşekkür ederimm:) sen çek sesini yolla bana birleştirip atm ben mavez kardeş:P hem bi değişiklik olur sitede:) Tmm o zaman ilk üç bölümü seessiz mi çalıcam :D :P :) sen güzel söylemişsin devaam
kemanist- - 19.02.2012 15:15:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 2 - AKOR
helal olsun süper olmuş :)
gitarciqız - 19.02.2012 15:12:31
|
|
|