Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [ 3868 ]  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875] 
Demolar - güneşimi kaybettim
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde kemanist- yazmıştı:
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
iyi iyi :D
virüs gibi hepsine bulaşmışsın bu ne:D
iyi olanlara ama :D


mavez17 - 19.02.2012 15:40:35

Demolar - esti seher yeli
adım Raşit :D


mavez17 - 19.02.2012 15:39:48

Demolar - güneşimi kaybettim
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
iyi iyi :D
virüs gibi hepsine bulaşmışsın bu ne:D


kemanist- - 19.02.2012 15:35:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  - TAB
çaldım iyi güzelde hep aynı ses çıkıyor? yavaş çaldım ama hızlı mı çalmak gerek ?


berkekolik1 - 19.02.2012 15:34:10

Demolar - ela gözlü-haluk levent
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
I ıh ben bunu beğenmedim. . . bu şarkıya gitmemiş senin sesin bence. Ayrıca kayıt yaparken bass ı biraz kısarsan iyi olur :)
tamam dikkate alcam:P saol


kemanist- - 19.02.2012 15:33:23

Demolar - esti seher yeli
oldu mavez:)


kemanist- - 19.02.2012 15:31:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız  - AKOR
Tamamen doğru evet ama Kapo 3de. :)


atikfatih - 19.02.2012 15:30:47

Demolar - hüsran
benim evet..tamamını koymak istemedm


kemanist- - 19.02.2012 15:28:18

arkadaşım birde linki mesaj atıyosun bu ne ya ...


kemanist- - 19.02.2012 15:24:52

Gitara yeni başladım,o yüzden gitar da ses de kötü olabilir,ama nasıl geliştireceğim konusunda bana yardım ederseniz sevinirim. :)


berkeberkay - 19.02.2012 15:16:21

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde kemanist- yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı:
Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler
:) çok teşekkür ederimm:) sen çek sesini yolla bana birleştirip atm ben mavez kardeş:P hem bi değişiklik olur sitede:)
Tmm o zaman ilk üç bölümü seessiz mi çalıcam :D :P
:) sen güzel söylemişsin devaam


kemanist- - 19.02.2012 15:15:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - AKOR
helal olsun süper olmuş :)


gitarciqız - 19.02.2012 15:12:31

Sayfalar:  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [ 3868 ]  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875] 

Anket
bers soruyor:
Red Hot Chili Peppers'ın müziklerini dinliyormusunuz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.