|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz - AKOR
daha kolayını yazsana dıyen arkadaş power akorlar hariç neresi zorladı ki seni? bu akorları calamıyorsan dişine göre şarkı bul
freedom593 - 20.02.2012 18:15:50
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde pterosaurus yazmıştı: müthiş olmuş emeğinize sağlık Beğenmene sevindim teşekkür ederim. :D
mavvii - 20.02.2012 17:53:32
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
Bu seneki rakipler özellikle Almanya,Fransa ve İngiltere çok güçlü. Biz daha kendi içimizde bu çocuğu bu kadar tartışırken yani türkiyede bile bazılarının müzik zevkine hitap edip bazılarının kine etmezken ki şahsın evrensel müziğe yakınlıkla uzaktan yakından alakası yok iyi sonuç almayı beklememiz yazın kar yağmasını beklemek gibi birşey olsa gerek. Ne diyim içten bi başarı dilemeyi çok isterdim kendi milletim adına ama malesefki sonuç kötü olacaktır arkadaşlar.
Cici_kafa - 20.02.2012 17:42:38
|
|
akordunda bi problem yok bence kulakları bi baytara gösterin ayırıca Walker390 akort denir ona akor deil ;)
ahmedy00 - 20.02.2012 17:12:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Mutluluktan Yolculuk - AKOR
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde melin hande yazmıştı: ritim ne
öğrendiyseniz banada yardımcı olur musunuz ?
Zakkum. - 20.02.2012 17:07:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Mutluluktan Yolculuk - AKOR
ritmini ve arpejini söyleyebilir misiniz ?
Zakkum. - 20.02.2012 17:07:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım - AKOR
akorlar dogru ama yerleri yanlış E ler 3.kelimelerin başına gelcek
lCloSeRl - 20.02.2012 17:00:54
|
pesten okurken bile güzel olmus..... başarılar :)
emrektunca - 20.02.2012 15:29:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Git Bırakıp Uzaklara Git - AKOR
G Ardinda yasli gözlere kiyip git
... ...
A F#m B7 Son sözünü söyledin bana birakip giderken Em G Ah gün gelir olurda pisman olup dönersin
gitarlama - 20.02.2012 15:29:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Acısa Da Öldürmez - AKOR
09 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
24 Şubat 2011 Perşembe tarihinde €L!f yazmıştı:
29 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde mLaa yazmıştı: ritim bende war isteyenler ozel mesaj atabilr. nden özel mesaj atsnki buraya yaz iste millet sapıklık yapcan sanıo :D :D :D :D D:D: elif bunun gibiler dolu burda cevap verme boşver :) bu şarkı ile ilgili yorumumu öğrenmek isteyenler, özel mesaj atabilir.
kalakos - 20.02.2012 15:21:28
|
|
zorunda mıyım ?
LeqiOn - 20.02.2012 15:07:49
|
|
bravo
LeqiOn - 20.02.2012 15:06:36
|
|
|