|
|
Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
bütün kayıtlarını dinledim sesine en yakışan en doğru söylediğin bu parça bu tarz çok yakışmış :)
bahti - 20.02.2012 20:53:11
|
Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı: Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider Gripinden pek fazla bildiğim şarkı yok ama sadece nakaratını bildiğim durma yağmur durma var.onun şarkılarını bir süre dinlemem gerek söyleyebilmem için tavsiyeni göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim. Gripin beş şarkısı çok güzeldir ona çalış özellikle
KıRıK_KaLeM_56 - 20.02.2012 20:20:31
|
Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı: Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider Gripinden pek fazla bildiğim şarkı yok ama sadece nakaratını bildiğim durma yağmur durma var.onun şarkılarını bir süre dinlemem gerek söyleyebilmem için tavsiyeni göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim.
LeXTaLioN - 20.02.2012 20:09:11
|
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde SebebsizAşk yazmıştı: :D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d
Kahin olmaya luzüm yok. Şarkıyı birkaç kez daha dinleyip yahut daha dikkatli dinleyip sindirdikten sonra söylersen oturabilir. Sanki söylemek istemiyorsun da zorla söyletiyorlar gibi bir hava olmuş.
eLNatiVoAsesinO - 20.02.2012 20:00:29
|
Demolar - Ver Elini İstanbul (Cover)
Ellerine Sağlıkta İnan Sessiz Kalsa Daha İyidir. Bence sorun sestede degil. Müzigin akışını iyi oturtu yani demek istdigim dümdüz gbi okumuşsun :)
ÇæÇæ - 20.02.2012 19:42:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Meyra - Ağladın Ya - AKOR
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde bgr38 yazmıştı: Kardeş ritim A Y sus Y ilk vuruş biraz uzun olacak ilk vuruş 1 lik diğerlerini 1/2 lik yap sus da dahil bence güzel oluyor ...kusura bakmayın yanlış oldu bu ritim doğru değil yanlıy yere yazıldı...
bgr38 - 20.02.2012 19:39:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Meyra - Ağladın Ya - AKOR
Kardeş ritim A Y sus Y ilk vuruş biraz uzun olacak ilk vuruş 1 lik diğerlerini 1/2 lik yap sus da dahil bence güzel oluyor
bgr38 - 20.02.2012 19:37:31
|
|
yazıcak kelıme bulamıyorum. bir an kaan söyluyo zanettım. soloyada laf yoook. o aradakı ah lar bitirdi beni. tuvalete gıdemıyorum
GIRALL - 20.02.2012 19:26:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım - AKOR
a ayay beyler ritim
GooS3 - 20.02.2012 19:19:23
|
|
ellerine sağlık güzel olmuş...
kilic - 20.02.2012 18:48:34
|
Anketler - Sizce Gitar En Çok Ne İçin Kullanılmalı ?
sen böyle saçma anketler açasın diye
gokhanyapar_ - 20.02.2012 18:34:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer & Hayko Cepkin - Aşk Kitabı - AKOR
akor nedir arkadaşlar?
repos07 - 20.02.2012 18:29:16
|
|
|