Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [ 3860 ]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867] 
Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
bütün kayıtlarını dinledim sesine en yakışan en doğru söylediğin bu parça bu tarz çok yakışmış :)


bahti - 20.02.2012 20:53:11

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider
Gripinden pek fazla bildiğim şarkı yok ama sadece nakaratını bildiğim durma yağmur durma var.onun şarkılarını bir süre dinlemem gerek söyleyebilmem için tavsiyeni göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim.
Gripin beş şarkısı çok güzeldir ona çalış özellikle


KıRıK_KaLeM_56 - 20.02.2012 20:20:31

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider
Gripinden pek fazla bildiğim şarkı yok ama sadece nakaratını bildiğim durma yağmur durma var.onun şarkılarını bir süre dinlemem gerek söyleyebilmem için tavsiyeni göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim.


LeXTaLioN - 20.02.2012 20:09:11

20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde SebebsizAşk yazmıştı:
:D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d
Kahin olmaya luzüm yok. Şarkıyı birkaç kez daha dinleyip yahut daha dikkatli dinleyip sindirdikten sonra söylersen oturabilir. Sanki söylemek istemiyorsun da zorla söyletiyorlar gibi bir hava olmuş.


eLNatiVoAsesinO - 20.02.2012 20:00:29

Demolar - Ver Elini İstanbul (Cover)
Ellerine Sağlıkta İnan Sessiz Kalsa Daha İyidir.
Bence sorun sestede degil. Müzigin akışını iyi oturtu yani demek istdigim
dümdüz gbi okumuşsun :)


ÇæÇæ - 20.02.2012 19:42:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Meyra - Ağladın Ya  - AKOR
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde bgr38 yazmıştı:
Kardeş ritim A Y sus Y
ilk vuruş biraz uzun olacak ilk vuruş 1 lik diğerlerini 1/2 lik yap sus da dahil bence güzel oluyor
...kusura bakmayın yanlış oldu bu ritim doğru değil yanlıy yere yazıldı...


bgr38 - 20.02.2012 19:39:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Meyra - Ağladın Ya  - AKOR
Kardeş ritim A Y sus Y
ilk vuruş biraz uzun olacak ilk vuruş 1 lik diğerlerini 1/2 lik yap sus da dahil bence güzel oluyor


bgr38 - 20.02.2012 19:37:31

yazıcak kelıme bulamıyorum. bir an kaan söyluyo zanettım. soloyada laf yoook. o aradakı ah lar bitirdi beni. tuvalete gıdemıyorum


GIRALL - 20.02.2012 19:26:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  - AKOR
a ayay beyler ritim


GooS3 - 20.02.2012 19:19:23

ellerine sağlık güzel olmuş...


kilic - 20.02.2012 18:48:34

Anketler - Sizce Gitar En Çok Ne İçin Kullanılmalı ?
sen böyle saçma anketler açasın diye


gokhanyapar_ - 20.02.2012 18:34:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer & Hayko Cepkin - Aşk Kitabı  - AKOR
akor nedir arkadaşlar?


repos07 - 20.02.2012 18:29:16

Sayfalar:  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [ 3860 ]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867] 

Anket
Bunickonbesharf soruyor:
Amon Amarth dinler misin ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,06 saniye.