Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [ 3859 ]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866] 
:)) eyvallah kardeşim... komple hataydı aslında :)) bende çalarken zevkle çalmıştım..:)) bi de utanmadan kaydetmişim.. :)) nota filan bilmem hiç... kulaktan dolma, bastım işte :)) temize çekseymişim belki güzel bişey olurmuş... ;)


zei - 20.02.2012 22:37:40

Demolar - Meltemgibi & Günay - Bu gece son(düet)
Tam versiyon bekliyoruz senden :)


YeBeniSülüman - 20.02.2012 22:28:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Ravi İncigöz - Yorgun Gemi  ver 2 - AKOR
ritm ayyayyay


The0riq - 20.02.2012 22:25:41

Doğaçlama olduğu belli hataların elbet var ama dinlerken sıkıcı gelmedi gayet zevkle dinledim.


vicdanı.redd - 20.02.2012 22:22:12

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider
Gripinden pek fazla bildiğim şarkı yok ama sadece nakaratını bildiğim durma yağmur durma var.onun şarkılarını bir süre dinlemem gerek söyleyebilmem için tavsiyeni göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim.
Gripin beş şarkısı çok güzeldir ona çalış özellikle
Dinledim bunu da dinlemişliğim var birkaç defa güzel şarkı.göz önünde bulunduracağım teşekürler :)


LeXTaLioN - 20.02.2012 22:14:25

http://www.facebook.com/pages/Ezgi-Offical-Page/289344281132144?sk=wall


figoezgi - 20.02.2012 22:08:55

http://www.facebook.com/pages/Ezgi-Offical-Page/289344281132144?sk=wall


figoezgi - 20.02.2012 22:08:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Melih Görgün - 14 Bahar  - AKOR
10 numara olmuş... Ritim 8 /8 lik


kudretcelenk - 20.02.2012 22:05:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Agalloch - In The Shadow Of Our Pale Companion  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Bu şarkı çevirisi bir hırsızlık ürünü olarak burada durmaktadır...başkaları emek harcasın çevirsin sen de avanta çeviriye kon..oh ne güzel ne iyi..


AhmetKadi - 20.02.2012 21:30:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Papatya  ver 3 - AKOR
orjinali


gokhanyapar_ - 20.02.2012 21:11:22

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
asdfghjklş


nüvi - 20.02.2012 21:03:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Unutmamalı  - AKOR
07 Kasım 2010 Pazar tarihinde Strayboy yazmıştı:
siz gitarı nasıl tutupta çalıyorsunuz anlamadım arkadaşlar, yapılan iş emektir ve gayette güzel, arpejle ilk kısmı çaldıktan sonra ritimle devam etmek mantıklı olur diye düşünüyorum, öyle de yapıyorum 10 üzerinden en kötü 8 eder parça. Gitar çalmanın ilk kuralı gitarınızın akortunun güzel bi şekilde olmasıdır. Yok sa Steve Vai de olsanız çaldığınız parçalar hep kötü gelecektir kulağınıza. Yorum yapmanında ilk kuralı "bence" yanlış yorum yapmamaktır, çok kötü diye yorum yapan arkadaşlar arasından isteyen varsa bu akorlarla bu parçayı kendisine çalabilirim, ondan sonra bidaha yorum yapsınlar.
tuvalette çalıyorsun herhade ondan güzel geliyor sana. ton orjinal değil o yüzden güzel olmamış diyor millet. ha senin sesin anca bu kadar çıkıyordur o zaman ayrı


gokhanyapar_ - 20.02.2012 20:54:44

Sayfalar:  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [ 3859 ]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866] 

Anket
PoDoPaRiS soruyor:
Ne Tür Bir Müzik Arşiviniz Var ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.