Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [ 3853 ]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860] 
Demolar - Gülümse - Vedat Tozyılmaz
Çok hoş olmuş kardeşim. Birgün bir yerlerde birlikte çalıp söylemeyi diliorum ;) ...


GokhanGitar - 22.02.2012 01:07:26

Demolar - Eric Clapton-Old Love
21 Şubat 2012 Salı tarihinde bertaser yazmıştı:
iyi yorumlamışsın, yalnız cep telefonu değilde güzel bir sistemle kaydetsen süper olacak :)
eyvallah sagol olacak o da olacak :D


emrektunca - 22.02.2012 01:03:40

Demolar - Gökhan Gitar - Dön
Bir an kafama esip böyle birşey yapmak istedim :) Sizlerin de yorumlarını merak ediyorum... Tşkler..


GokhanGitar - 22.02.2012 01:03:05

Akor|Tab|Söz|Nota - İnci Sözlük - Dedeler Marşı  - TAB
harika şuku


n1dq - 22.02.2012 01:02:29

Demolar - Mirkelam-Hatıralar
21 Şubat 2012 Salı tarihinde bertaser yazmıştı:
Güzel olmuş, sevdiğim bir şarkıdır ;)
biraz farklı yapmaktı amacım ama işte cok sevilen bir parca olunca orjinalini deiştirdigim için sevmeyen de oluyor...
begenmene sevindim sagol :)


emrektunca - 22.02.2012 01:02:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 2 - AKOR
''Bir kızı'' bölümünde Em yerine C'yi tercih ediyorum. Kulağına sağlık gayet başarılı bir çalışma.


UsUBuMTraq - 22.02.2012 00:45:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  ver 3 - AKOR
Şarkı sözlerinde ufak bir hata var onu düzeltmek isterim. Soner Gerçeker'in Facebook sayfasından bakarak düzeltiyorum. Yaram ne kadar değil "Yaram ne kanar, ne kabuk bağlar" olacak. Akorlar eksiksiz, tebrik ederim.


myasinay - 21.02.2012 23:32:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
beyaz yerlerini ye :D


Fenomen26 - 21.02.2012 23:14:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Unuttum  - AKOR
teşekkürler kapo sese göre ayarlanabilir


by_CEA - 21.02.2012 23:11:00

Anketler - Gitar Konusunda İyi Olduğunuzu Düşünüyor Musunuz?
Eğer Gerçekten İyiyseniz Bunu Sizin Söylememeniz Lazım...


afgitarist - 21.02.2012 23:03:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
yardım!
akustik gitarım parmaklarımı bembeyaz yaptı ve hiçbirşeye dokunamıyorum ne yapmam lazım ? şikayetçi değilim ama 1 ay içinde düzelmesi lazım ne yapmalıyım


G!TARCI - 21.02.2012 22:25:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Unuttum  - AKOR
her şey mükemmel eline sağlık.
sadece kapo 3 olmalı.
fettah can kapo 3 te çalıyor.


Bosnack - 21.02.2012 22:18:18

Sayfalar:  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [ 3853 ]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860] 

Anket
IgorKarkarofF soruyor:
P&M gitar markasını duydunuz mu?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.