Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [ 3858 ]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865] 
Akor|Tab|Söz|Nota - The Saturdays - Up  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Bu şarkı çevirisi bir hırsızlık örneğidir...Başka bir siteden kopyalanıp buraya yapıştırmak ve kaynak göstermemek de bir hırsızlıktır.


AhmetKadi - 21.02.2012 10:21:17

:D :D


ogndnç\m/ - 21.02.2012 07:55:10

Anketler - Gitarda hangisi zor?
Sanırım sadece gitar üzerine değerlendiriyoruz soruyu. ozaman şunları söyleyebilirim; Ritm ve arpej çoğu zaman sol el bakımından kasıcı bi durumdur. Eliniz şekilden şekile girer, açık bir sol el parmakları gerektirir. Hernekadar çalışmayla olacak ise de yetenek ve doğal ritm duyusu gerektirir. Solo ise daha fazla hız, önsezi (doğaçlama için), müzik kulağı ve ruh ister. Bence gitarda ritm gitarist, solo gitarist şeklinde bir ayrım yapılmamalıdır. Sadece canlı performans esnasında görev paylaşımı vardır ve çift gitar kullanan grupların performanslarına baktığınızda, çoğunda gitarister çarpraz olarak solo, ritm veya arpej arasında geçişler yaparlar. Bu durumdan, solo, ritm veya arpejden herhangi birini yapamayan canlı türüne "gitarist" değil, "gitar çalmaya çalışan canlı türü" denebilir. Bu durumda anket sorusu "hangisi daha zor" değil, "hangisinin öğrenme ve pratik aşması daha zor" olmalıdır.


pckanaliz - 21.02.2012 02:48:16

Demolar - Killing me softly
gayet güzel çalmışsınız.


Cici_kafa - 21.02.2012 00:02:36

Demolar - Killing me softly
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Cici_kafa yazmıştı:
Enstrumantal şeyleri seviyorum hoş olmuş.
Teşekkür ederim.Enstrümantal versiyonunu nette dinlemiştim, bir de ben çalayım dedim :)


bertaser - 20.02.2012 23:54:27

Başarılı :)


TrueBlood - 20.02.2012 23:36:47

Demolar - Goodbye My Lover - 12
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Süpermann yazmıştı:
14 Şubat 2012 Salı tarihinde TrueBlood yazmıştı:
Sesin gayet iyi ama gitar olmamış dostum
Haklisindir:)
Sence Akorlar dami Sorun var, yoksa ritim ve calis tarzindami?
Çalış tarzı :)


TrueBlood - 20.02.2012 23:33:01

Demolar - Killing me softly
Enstrumantal şeyleri seviyorum hoş olmuş.


Cici_kafa - 20.02.2012 23:28:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Vj Bülent - Candamarımsın  ver 2 - AKOR
yanlış diyenin kulaklarına sokayım .sesinize uymuyor diye bok atmayında adam gibi öğrenip gelin amk ! eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş


'solitario - 20.02.2012 23:18:05

Nota bilmeden ve doğaçlama bir şekilde çalmış olduğunuz bu güzel türkü ki ben son dönemlerde popüler olan müziklerin peşinden koşup sürekli onları koyanlardan sıkıldım neyse gayet güzel sıkmıyor kulak tırmalamıyor mütevaziliğinizede On puan sevgiler.


Cici_kafa - 20.02.2012 23:07:34

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
Gayet başarılı...Altyapıysa kusursuz :)


figoezgi - 20.02.2012 23:01:17

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
süper olmuş


S'wo - 20.02.2012 22:42:57

Sayfalar:  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [3857]  [ 3858 ]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864]  [3865] 

Anket
WXCVBN soruyor:
En beğendiğiniz düet hangisi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,03 saniye.