Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [ 3864 ]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870]  [3871] 
Demolar - Suat Seçkin - Suna
seckin cook cok guzel soylemissin hem duygu olarak hemde sesin temizligi olarak tebrik ederim kardeşim.


bariscapt - 19.02.2012 23:47:23

gitarın bi akorunu yap krds'm :)


Walker390 - 19.02.2012 23:35:54

Demolar - anladım
sesin cok guzel,bu sitede bikaç kisi var sesini cok begendigim bunların arasına girdin :) tebrikler kardeşim


bariscapt - 19.02.2012 23:25:03

Demolar - şimdi hayat
değişik olmus sahsen ben cok begendim.tebrikler kardeşim.


bariscapt - 19.02.2012 23:22:23

Anketler - Gitarakorda Ritimlerle İlgili Bölüm Açılsın Mı??
ya çoğu insan ritimlerin isimlerini bilmiyor kulaktan çalıor ki bende öyleyim ritimlerin isimlerini öğretmek amaçlı bi çalışma hiçte fena olmaz bence


ahmedy00 - 19.02.2012 23:04:49

Demolar - İßrahim-ALev ALev(Feridun Düzağaç)
pena sesi rahatsız ediyor ama genel olarak güzel


RodrigoTurkey - 19.02.2012 22:49:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Eksik Bir Şey  - AKOR
Doğru gibi geliyor kulağa:)


sarampol - 19.02.2012 22:25:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Çöpçüler  ver 2 - AKOR
F Em-Dm-G )
Körolası çöpçüler... ) A
F Em )
Aşkımı süpürmüşler. )

Böle olacak sayın müzisyen arkadaşlar böle deneyin


38gitarist38 - 19.02.2012 22:05:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Pink Floyd - Wish you were here  ver 2 - TAB
solo da olsa iyimiş ama güzel bu halide teşekkürler.


faso fiso - 19.02.2012 21:48:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Karmate - Nayino  - AKOR
kumar yapraklarına değil arkadaşlar komar yapraklarına olacak :))


Mevlut__41 - 19.02.2012 21:44:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler  - AKOR
04 Kasım 2011 Cuma tarihinde SeCReT.ArT yazmıştı:
Güzel kardeşim Ancak orda ki C (Do Majör) Dm (Re Minör) Olmalı. Onun haricinde iyi.
katılıyrm C olmicak orda Dm doğru akordur :)


furkansarıaydın - 19.02.2012 21:41:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Karmate - Yaylalar  - AKOR
arpej veya ritim?


Mevlut__41 - 19.02.2012 21:32:39

Sayfalar:  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [ 3864 ]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870]  [3871] 

Anket
Lile soruyor:
Sizce en iyi Eski müzik gurubu?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.