Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [ 3847 ]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Berksan - Su  - AKOR
sendeki nası kötü bi kulak üstad


A-Can - 23.02.2012 00:26:22

Demolar - elvada-özgün
Öncelikle geçmiş olsun , umarım ameliyatında bi sorun çıkmaz . Tek kelimeyle 'mükemmel' olmuş. Tebrik ederim :)


resoxx - 23.02.2012 00:13:59

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)


resoxx - 23.02.2012 00:07:04

Demolar - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin
şarkının orjinalini dinlemedim ama güzel soylemişssin tebrik ederim ...


emrektunca - 22.02.2012 23:59:31

Demolar - elvada-özgün
çok içten olmuş....
geçmiş olsun..


emrektunca - 22.02.2012 23:43:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 2 - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde avedon yazmıştı:
Em F G
Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan
Em F G
Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan

duydum ellere yarmış derken emdn sonra bıakor daha gelck ama cıkaramadm ?
G olabilir ama biraz boş yere basılmış gibi duruyor sanki


RivaLL - 22.02.2012 22:40:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 2 - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde UsUBuMTraq yazmıştı:
''Bir kızı'' bölümünde Em yerine C'yi tercih ediyorum. Kulağına sağlık gayet başarılı bir çalışma.
Evet söylediğiniz kulağa hoş geliyor, teşekkürler


RivaLL - 22.02.2012 22:39:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener  ver 3 - AKOR
ritim ne??


Mevlut__41 - 22.02.2012 22:36:18

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
çok güzel olmuş (ses bu parçada mükemmel çıkmış mı desem yoksa sanat müziğine yatkın mı..)
defalarca başa sardırıp sardırıp dinledim
elinize, dilinize sağlık :)
başarılarınızın devamını dilerim..


ormantik - 22.02.2012 22:30:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
AYY AYY AYAY ritim budur


n1dq - 22.02.2012 22:25:20

teşekkürler :)


Batwo - 22.02.2012 22:09:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
yala yut


taz-cagkan - 22.02.2012 21:49:20

Sayfalar:  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [ 3847 ]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854] 

Anket
CrAzY-Ali soruyor:
Halil Sezaiyi Seviyormusunuz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.