|
|
|
akoru ver :@
MamiSanLısoy - 24.02.2012 13:34:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan ver 4 - AKOR
Çok iyi, özellikle nakarat kısmı çok başarılı. Ellerines ağlık hocam
aluchard - 24.02.2012 13:16:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda ver 2 - AKOR
13 Şubat 2010 Cumartesi tarihinde samet1003 yazmıştı: olmazzzzz! bence olur ve olmuş
Alpix - 24.02.2012 11:35:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda ver 2 - AKOR
Süper olmuş bence eline sağlık
Alpix - 24.02.2012 11:35:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aydilge - Takıntı - AKOR
tabını çıkaran yok mu ya :))
emreJACKSON - 24.02.2012 10:42:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Anlıyorsun Değil Mi? - GP5
dik gibi olmuş
RAMMSTEIN - 24.02.2012 07:54:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Olmaz - AKOR
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde ALPer__ yazmıştı: bende tonu bm diye çkardm ama transpoze yaptktan sonra aynıdır eyw tabi gitarın akoru yanlş olrsa böyle oluyo :)
ALPer__ - 24.02.2012 01:18:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Elleri Ellerime ver 2 - AKOR
eline sağlık : )
ahfusak - 24.02.2012 00:45:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aklımın İplerini Saldım - AKOR
eline sağlık arkadaşım çok iyi olmuş
Bu arada çok ufak bir detay ama giriş böyle de fena olmuyor; ---------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------- ------------0------------------0---------------------0-----------------0------------------- -------4------4----------4--------4-----------4--------4--------4-------4--------------- --2-------------------2--------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------2-------------------2----------------------------
Şipşak - 24.02.2012 00:40:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dope - Let's Fuck - SÖZ
şarkının müziği güzel de anlamı kötü dinleyemiyom işte :(((
aczmendi_aslı - 24.02.2012 00:39:51
|
|
gitarı güzel çalıyorsun ama sesini özellikle bazı yerlerde çok kasmışsın pes mi geldi dik mi geldi bilmem ama sesine göre transpoze yapıp söylesen sesin daha doğal ve daha yüksek çıkar . diğer kayıt(seni beklemek) güzel ağzına sağlık
Rst-7 - 24.02.2012 00:32:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Olmaz - AKOR
bende tonu bm diye çkardm ama transpoze yaptktan sonra aynıdır eyw
ALPer__ - 24.02.2012 00:13:36
|
|
|