Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [ 3840 ]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847] 
akoru ver :@


MamiSanLısoy - 24.02.2012 13:34:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 4 - AKOR
Çok iyi, özellikle nakarat kısmı çok başarılı. Ellerines ağlık hocam


aluchard - 24.02.2012 13:16:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda  ver 2 - AKOR
13 Şubat 2010 Cumartesi tarihinde samet1003 yazmıştı:
olmazzzzz!
bence olur ve olmuş


Alpix - 24.02.2012 11:35:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda  ver 2 - AKOR
Süper olmuş bence eline sağlık


Alpix - 24.02.2012 11:35:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Aydilge - Takıntı  - AKOR
tabını çıkaran yok mu ya :))


emreJACKSON - 24.02.2012 10:42:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Anlıyorsun Değil Mi?  - GP5
dik gibi olmuş


RAMMSTEIN - 24.02.2012 07:54:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Olmaz  - AKOR
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde ALPer__ yazmıştı:
bende tonu bm diye çkardm ama transpoze yaptktan sonra aynıdır eyw
tabi gitarın akoru yanlş olrsa böyle oluyo :)


ALPer__ - 24.02.2012 01:18:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Elleri Ellerime  ver 2 - AKOR
eline sağlık : )


ahfusak - 24.02.2012 00:45:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aklımın İplerini Saldım  - AKOR
eline sağlık arkadaşım çok iyi olmuş

Bu arada çok ufak bir detay ama giriş böyle de fena olmuyor;
----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
------------0------------------0---------------------0-----------------0-------------------
-------4------4----------4--------4-----------4--------4--------4-------4---------------
--2-------------------2---------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------2-------------------2----------------------------


Şipşak - 24.02.2012 00:40:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Dope - Let's Fuck  - SÖZ
şarkının müziği güzel de anlamı kötü dinleyemiyom işte :(((


aczmendi_aslı - 24.02.2012 00:39:51

gitarı güzel çalıyorsun ama sesini özellikle bazı yerlerde çok kasmışsın pes mi geldi dik mi geldi bilmem ama sesine göre transpoze yapıp söylesen sesin daha doğal ve daha yüksek çıkar . diğer kayıt(seni beklemek) güzel ağzına sağlık


Rst-7 - 24.02.2012 00:32:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Olmaz  - AKOR
bende tonu bm diye çkardm ama transpoze yaptktan sonra aynıdır eyw


ALPer__ - 24.02.2012 00:13:36

Sayfalar:  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [ 3840 ]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847] 

Anket
diyez9 soruyor:
Sizce Hangi Grubun Solisti En İyi Sese Sahip?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.