25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı: tmm kardşm cok teşekkürler. Bu arada sesin de çok güzel hiç detone olmuyor. çok başarılı olmuş devamını dilerim :)
03 Aralık 2010 Cuma tarihinde erulu yazmıştı: yok mu bir yiğit şunun akorlarını çıkartabilecek
Arkadasim.. Sarkinin girisi AM/Dm/E diye devam ediyor... Versle'lerde ise Am-E-F(Baresiz) devam ediyor... Kesinlikle C ve Em yok sarkida.. G hic yok zaten.. : )